کد خبر : 1717609 | 16 آبان 1399 ساعت 12:23 | 32.8K بازدید | 1 دیدگاه

جنجال جدید مورینیو؛ پیام به بازیکنان با خوردن چیپس

پست اینستاگرامی ژوزه مورینیو بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل لودوگورتس و شوخی با عملکرد تیمش در این بازی خبرساز شده است.

جنجال جدید مورینیو؛ پیام به بازیکنان با خوردن چیپس

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در بلغارستان به مصاف لودوگورتس رفت و با نتیجه 3-1 پیروز شد تا صدرنشین گروه J رقابتها شود. ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در پایان بازی در مقابل دوربینها از تیمش تقدیر کرد و گفت بازیکنانش این بازی را همانطور که باید جدی گرفتند و به پیروزی که استحقاقش را دارند رسیدند.

 

اما مورینیو بعد از آن در اینستاگرام واکنشی طنزآمیز به این پیروزی نشان داد که خبرساز شد.

 

1541545

 

ژوزه مورینیو که پیش از این هم سابقه منتشر کردن پستهای جنجالی در اینستاگرام خود داشته در پایان بازی پستی منتشر کرد که او را در رختکن تاتنهام در حالی نشان می‌داد که روی مبل لم داده و با خیال راحت در حال خوردن چیپس است. مورینیو در زیر این تصویر نوشت: " وقتی بازی را می برید ولی خیلی خوب بازی نمی کنید".

 

1541549

 

مورینیو هفته گذشته و بعد از عملکرد ضعیف تیمش در بازی مقابل آنتورپ هم بعد از انتقاد شدید از بازیکنانش در کنار زمین‌، در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد که او را با چهره‌ای عصبانی و ناراحت در حالیکه در اتوبوس تاتنهام نشسته بود نشان می‌داد. مورینیو در آن پست نوشته بود: " تیمی که بد کار می‌کند شایسته نتایج بد است. امیدوارم در این اتوبوس همه به اندازه من ناراحت باشند. فردا صبح ساعت 11 تمرین داریم".

 

1541547

 

یک پست اینستاگرامی دیگر از مورینیو در حال خوردن چیپس؛ این بار در هواپیما. یک پرواز دیگر، یک فیلم دیگر، یک مسابقه دیگر در لیگ اروپا

 

1541544

 

بعد از یک پیروزی عالی در یک بازی سخت... نمادی از این دوران. آفرین بچه‌ها.

 

1541543

 

واکنش بعد از تساوی 3-3 مقابل وستهام: سه توپ... سه گل که از وستهام دریافت کردیم؟ سه گل بی نظیری که به آنها زدیم؟ یا دو قهرمانی لیگ اروپا که در جیب دارم و سومین قهرمانی که برایش مبارزه می کنم؟

 

1541546

 

واکنش مورینیو بعد از پیروزی 3-1 مقابل اشکندیای مقدونیه: فکر می‌کردم رشدم دیگر متوقف شده ولی متوجه شدم دورازه اشکندیا 5 سانتی متر کوتاه تر است.

 

دیدگاه‌ها