کد خبر : 1717632 | 16 آبان 1399 ساعت 14:53 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاش هواداران هم بودند

رحمتی: سعی می کنیم لیگ را پرقدرت شروع کنیم

سرمربی شهرخودرو گفت که جای خالی هواداران در نخستین تجربه اش بر روی نیمکت شهرخودرو در لیگ برتر خالی است.

رحمتی: سعی می کنیم لیگ را پرقدرت شروع کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر ماشین سازی گفت: در ابتدا از مجموعه شهرخودرو، هیئت مدیره و آقای دکتر حمیداوی تشکر میکنم که به من اعتماد کردند و این وظیفه خطیر را به من سپردند. در وهله دوم از مردم خوب مشهد و طرفداران شهرخودرو تشکر میکنم که در این چند وقته من را مورد لطف خود قرار دادند.


وی افزود: فکر نمی‌ کردم آغاز مربیگری‌ام در مشهد، اینقدر بازتاب خوبی داشته باشد و برخورد خوبی با من شود. قبل از شروع کارم، لازم است از همه مربیانی که برای من در دوران فوتبالم زحمت کشیدند و نیز از مربیان سابق شهر خودرو، تشکر می‌کنم و از آنها رخصت می گیرم. از پیشکسوتان فوتبال مشهد از جمله خداداد عزیزی که کنار من و شهر خودرو بودند و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم با یک اتفاق خوب و دوستی خیلی خوب بتوانیم لیگ امسال را با قدرت آغاز کنیم و نتایج خیلی خوبی به دست بیاوریم.


سرمربی شهر خودرو درباره وضعیت بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم شهر خودرو گفت: متاسفانه حدود 10 روز پیش تست کرونای پنج بازیکن ما مثبت شد که از این 5 بازیکن، اخیراً تست علی نعمتی و امید منصوری منفی شده و در دو سه روز آخر با ما تمرین کردند. به ‌‌جز چهار بازیکن، همه نفرات را در اختیار داریم. امیرحسین نعمتی، ابوذرصفرزاده، امیر جعفری و علیرضا اسدی که امروز علائم کرونا داشت، را به همراه نداریم.


رحمتی درخصوص شرایط تیم شهر خودرو تصریح کرد: بعد از بازی های لیگ قهرمانان آسیا سعی کردیم تمرینات را آغاز کنیم و چون تعداد زیادی بازیکن جدید زیادی به ما اضافه شده‌اند. درخواست اردوی 12 روزه در تهران داشتیم و بتوانیم بازی های تدارکاتی داشته باشیم. از باشگاه تشکر می‌کنم که شرایط لازم را فراهم کرد. اردوی خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و چند بازی تدارکاتی در مشهد هم داشتیم. مطمئنا نمی توان گفت در ابتدای لیگ آمادگی 100 درصد داریم به نقطه مد نظرمان رسیدیم و شرایط خوبی داریم.


وی درباره بازیکنان جدید تیمش گفت: شش بازیکن لیگ برتری گرفتیم که همه آنها با نظر خود من بوده است. از باشگاه شهر خودرو تشکر می ‌کنم که اولویت‌های اول ما را جذب کردند. یک سهمیه را از روز اول به یک مدافع اختصاص دادیم که متاسفانه تا الان نتوانستیم مدافعی جذب کنیم. آقایان نعمتی، فرجی و منصوری، مدافعان ما از سال گذشته هستند که با آنها لیگ را شروع می‌ کنیم و اگر شرایط فراهم باشد، یک مدافع جدید به ما اضافه خواهد شد.


سرمربی شهر خودرو در مورد وضعیت ماشین‌ سازی خاطرنشان کرد: شاکله تیم ماشین سازی عوض شده، از بازیکن گرفته تا مربی. طبیعتا سه هفته ابتدایی لیگ برتر به شناخت و ارزیابی تیم‌ ها نسبت به یکدیگر می ‌گذرد. برخی مربیان سبک و شیوه خاصی را در سال‌ های گذشته دنبال می‌کردند و می‌ توان حدس زد هر مربی و هر تیمی، با چه شیوه‌ای بازی می‌کند. شناخت آنچنانی از ماشین ‌سازی نداریم، ما لیگ را شروع می کنیم و سعی می کنیم به بازیکنان بگویم فصل را با اتکا به قدرت تیمی خودمان شروع می‌ کنیم و سعی می کنیم قدرت شهرخودرو در سالهای گذشته را حفظ کنیم.


رحمتی با بیان اینکه تیمش تلاش می ‌کند قدرت سال‌های گذشته شهر خودرو را داشته باشد، اظهار داشت: همه می‌دانند شهر خودرو تیمی است که مالکیت توپ و میدان را برمی ‌دارد و تلاش می‌کند تیم‌های مقابل را در ورزشگاه امام رضا (ع) تحت فشار قرار دهد. فردا با اتکا به قدرت و همبستگی تیمی به دنبال سه امتیاز هستیم و ان ‌شاالله تلاش می ‌کنیم با لطف خدا و زحمت بازیکنان به این مهم برسیم.


وی درخصوص غیبت هواداران در ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: هواداران عضو جدانشدنی فوتبال هستند. من می خواستم راجع به این مسئله صحبت کنم. خیلی دوست داشتم فردا در اولین حضورم در استادیوم امام رضا (ع) به عنوان سرمربی و سمت جدیدم، آنها را کنارمان داشته باشیم و از تشویق و انرژی مثبت طرفداران استفاده کنیم. ولی این را همینجا عرض می کنم که هواداران مشهدی چه در ورزشگاه باشند یا نباشند، حضور گرم ‌شان را کنار خود حس می‌کنیم. ان‌شاءالله بیماری کرونا زودتر ریشه ‌کن شود تا حضور گرم هواداران را در ورزشگاه‌ها احساس کنیم.

دیدگاه‌ها