کد خبر : 1717692 | 16 آبان 1399 ساعت 18:41 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: زبان انگلیسی تیاگو‌ سیلوا خیلی پیشرفت کرده

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی معتقد است که تیمش مقابل شفیلد کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت.

لمپارد: زبان انگلیسی تیاگو‌ سیلوا خیلی پیشرفت کرده

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که با وجود شروع نه چندان خوب چلسی در ابتدای فصل اما تیم فرانک لمپارد رفته رفته شرایط بهتری پیدا کرده و خریدهای جدید تیم لندنی نیز در بازی های اخیر قابلیت های خود را به نمایش گذاشته اند.

 

چلسی فردا شب در چهارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس میزبان شفیلد یونایتد خواهد بود. فرانک لمپارد پیش از این مسابقه درباره تغییر اوضاع تیمش در فاز دفاعی و هشت ساعت گل نخوردن آن ها گفت: " فکر می‌کنم که ما از نظر فردی عملکرد خوبی داشتیم و همین موضوع باعث شده که از نظر تیمی نیز بهتر عمل کنیم. علت رقم خوردن این اتفاق اراده بالای بازیکنان است اما نباید هیچ چیز را تمام شده فرض کنیم.

 

 

1541668

 

 

تقابل با شفیلد چالش دشواری برای ما خواهد بود چرا که آنها یک تیم خوب با یک سرمربی فوق العاده هستند. البته آنها فعلاً در جایگاهی که انتظارش را داشتیم قرار ندارند اما تیم بسیار با کیفیتی محسوب می شوند و ما کار دشواری پیش روی آنها خواهیم داشت."

 

فرانک لمپارد در ادامه تایید کرد که کریستین پولیسیچ به دلیل مصدومیت در بازی فردا غایب خواهد بود. لمپارد همچنین درباره پیشرفت تیاگو سیلوا در زبان انگلیسی گفت: " او در زمینه زبان انگلیسی بسیار پیشرفت کرده علی الخصوص در عباراتی که باید در زمین مسابقه به کار گیرد."

 

 

1530157

 

 

لمپارد درباره استراحت دادن احتمالی در بازی‌های آینده به تیمو ورنر نیز گفت: " من هرگز قصد ندارم که درباره خبرهای تیم چیزی به شما بگویم اما در عین حال ما به خوبی او را مدیریت خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها