کد خبر : 1717699 | 16 آبان 1399 ساعت 19:20 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: باید خیلی مراقب جک گریلیش باشیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از هافبک استون ویلا یعنی جک گریلیش تمجید کرد .

آرتتا: باید خیلی مراقب جک گریلیش باشیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حالی یکشنبه از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر انگلیس میزبان استون ویلا خواهد بود که نتایج خوب اخیر تیم میکل آرتتا هواداران توپچی ها را به آینده بسیار امیدوار کرده است؛ تا جایی که حتی پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لیورپول از آرسنال به عنوان تیمی متحول شده یاد کرد.

 

 

1541675

 

 

میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل استون ویلا گفت: " فکر می‌کنم که بازیکنان استون ویلا درک بهتری نسبت به یکدیگر دارند. آنها مدت زمان طولانی با سرمربی خود کار کرده اند. شما می‌توانید تلاش آنها برای موفقیت را مشاهده کنید و من فکر می‌کنم که استون ویلا واقعاً تیمی قوی به نظر می‌رسد.

 

ازطرفی جک گریلیش یک استعداد فوق العاده و بازیکنی عالی است. او بازیکنی است که می‌تواند در هر لحظه از بازی تفاوت را ایجاد کند. جک این شخصیت را در برابر هر تیمی و هر زمینی از خود به نمایش می‌گذارد و تفاوت ها را رقم می‌زند بنابراین ما باید مراقب باشیم."

 

 

1500708

 

 

آرتتا در ادامه گفت: " عالی خواهد بود اگر پیش از وقفه بازی‌های ملی به پیروزی برسیم. بدیهی است که این اتفاق باعث می شود که شرایط تیم در این مدت بسیار بهتر باشد. همچنین سبب می‌شود که شما به موقعیت تان در جدول بیشتر فکر کنید و امیدوار شوید چرا که بازی‌های مهم دیگری نیز وجود دارد. ما مقابل تیم استون ویلا کار دشواری پیش رو داریم چرا که طی ماه‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده ایم. آنها در بازار نقل و انتقالاتی بسیار هوشمند عمل کردند و نسبت به سال گذشته قویتر شده اند."

دیدگاه‌ها