کد خبر : 1717715 | 16 آبان 1399 ساعت 19:50 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم آماده اورتون و انتخاب بهترین بازیکن انگلیس

کالورت لوین، مهاجم آماده اورتون، مارکوس راشفورد را بهترین بازیکن حال حاضر تیم ملی انگلیس تلقی می‌کند.

مهاجم آماده اورتون و انتخاب بهترین بازیکن انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، دومینیک کالورت لوین یکی از آماده ترین بازیکنان فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بوده و در هفت بازی ابتدایی برای اورتون موفق به ثبت هشت گل شده است؛ درخششی که باعث شد او توسط گرت ساوتگیت به تیم ملی انگلیس نیز دعوت شود.

 

 

1537450

 

 

مهاجم انگلیسی حالا در جدیدترین مصاحبه خود تمجید ویژه ای از مارکوس راشفورد، ستاره خط حمله منچستریونایتد انجام داده است. او در پاسخ به سوالی مبنی بر انتخاب بهترین بازیکن تیم ملی انگلیس گفت: " از نظر من مارکوس راشفورد بهترین است. من بسیاری از بازی‌های او را تماشا کرده‌ام و فکر می‌کنم که یک بازیکن باورنکردنی است. من هرگز با او بازی نکرده ام اما در عین حال او از چیزی که فکر می‌کردم هم بهتر است.

 

راشفورد همه چیز دارد؛ سرعت، قدرت و مهارت‌. به عنوان یک مهاجم نوک بازی در کنار ستاره ای مثل او اعتماد به نفس زیادی به شما می دهد و باعث می شود که هر حریفی را شکست دهید. شک ندارم که سال‌ها بازیکن عالی و فوق العاده ای خواهد بود."

 

 

1541034

 

 

کالورت لوین درباره بهترین مهاجم دنیا نیز گفت: " رابرت لواندوفسکی. گل های زیادی به ثمر می رساند و من اگر بخواهم به عنوان یک مهاجم جوان به کسی نگاه کنم آن فرد لواندوفسکی خواهد بود. این که ببینم او در چه موقعیت هایی قرار می گیرد زیرا از طرفی فکر می کنم که سبک بازی ما تا حدودی به هم شباهت دارد."

دیدگاه‌ها