کد خبر : 1717716 | 16 آبان 1399 ساعت 19:50 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

وحید امیری: عملکرد داور باعث تنش و دعوا شد

وحید امیری به عملکرد از انتقاد داور پرداخت و گفت که او مدیریت خوبی نداشته است.

وحید امیری: عملکرد داور باعث تنش و دعوا شد

به گزارش ورزش سه، وحید امیری ستاره خط حمله پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران پس از بازی با سایپا گفت: بازیکنان زیادی گرفته بودند و کیفیت خوبی داشتند. اما در مقابل هر تیمی بازی کنیم لایه های دفاعی زیادی دارد که این کارمان را سخت می‌کند. باز خداراشکر باوجود ده نفره شدن، بازهم توانستیم روند خوب را تا دقیقه ۹۰ ادامه دادیم ولی بدشانس بودیم که توپ هایمان گل نشد.

 

وی درخصوص عملکرد داور گفت: من با تمام احترامی که برای آقای داور قائلم، باید بهتر مدیریت می‌کرد، این باعث شد تا بازی از سطح فنی اش پایین تر بیاید و تنش ها بیشتر شود و بیشتر حالت دعوا شود.

 

امیری در مورد محرومیت ال کثیر و احتمال بخشش خودش توضیح داد: این واقعیتی است که با تمام احترامی که برای رده های فدراسیون قائلم، ما قدرتی در ای اف سی نداریم و این را در موضوع ال کثیر دیدید. چون او کاری انجام نداده بود و بعد از ۱۰ سال انجام این کار خیلی راحت آمدند و محرومش کردند. ما امید داریم و امیدواریم که در فینال آسیا بازی کنیم.

 

هافبک سرخ ها درباره علت این نتیجه عنوان کرد: تیم ما سال گذشته ۱۶ ماه دائم بازی و تمرین داشته و از مسابقات فرسایشی سخت دوباره تمرین کرده. ما در تیم بزرگی هستیم و باید بهترین نتایج را بگیریم و این کارمان را سخت کرده. اما مطمئن باشید تیم ما روز به روز بهتر می‌شود.

 

او درباره کیفیت زمین هم گفت: امسال به خاطر شرایط کرونا این اتفاق افتاد. نه چمن کیفیت داشت و حتی خود زمین هم سفت بود و برای زانو مشکل به وجود می‌آورد.

دیدگاه‌ها