کد خبر : 1717744 | 16 آبان 1399 ساعت 21:34 | 30.2K بازدید | 3 دیدگاه

اتفاقات عجیب زیر تگرگ تبریز؛

شاهکار نفت‌ مسجد‌سلیمان بدون گلر ذخیره و کادر‌فنی

شاگردان مجتبی حسینی، موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند از یادگام امام تبریز شدند.

 شاهکار نفت‌ مسجد‌سلیمان بدون گلر ذخیره و کادر‌فنی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای هفته اول لیگ بیستم در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد و دو تیمی به مصاف هم رفتند که یکی از آنها را می‌توان در میان پرمهره‌ترین‌های لیگ بیستم قرار داد و دیگری را در میان ناشناخته‌ترین تیم های فصل.


 مصاف دو تیم تراکتور و نفت مسجد سلیمان، در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت؛ دیداری کم موقعیت، که همان چند موقعیت نصف و نیمه ایجاد شده هم از آن تیم میزبان بود؛ آن هم روی شوت‌های بازیکنان و ضربات ایستگاهی.


اما تیم نفت مسجد سلیمان در شرایطی به این مسابقه رسید که فدراسیون به دلیل عدم ارائه به موقع اشتغال به تحصیل، اجازه حضور 5 بازیکن تیم را از مجتبی حسینی گرفت و مصدومیت سیروان قربانی در نیمه اول هم برای این مربی که خودش به دلیل محرومیت به جا مانده از آخرین دیدار لیگ یک سال گذشته برابر علم و ادب تبریز، سکونشین بود، کار را سخت تر هم کرد.

 

1541734

 

پنج بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به دلیل عدم ارائه به موقع گواهی اشتغال به تحصیل، از سوی فدراسیون اجازه بازی دریافت نکردند و به سکوها منتقل شدند.


با این حال نفت مسجد سلیمان که از ترکیب فصل گذشته تنها احمد گوهری را در ترکیب خود می‌دید، توانست با ارائه یک بازی تدافعی و بستن فضاها، عملکرد خوبی داشته باشد و مقابل تیم پرمهره تراکتور با یک امتیاز به خانه بازگشت. جالب اینکه مجتبی حسینی اگر مصدومیتی برای احمد گوهری ایجاد می‌شد، حتی گلر ذخیره برای جانشینی او روی نیمکت نداشت!


مجتبی حسینی پس از کسب این امتیاز البته صحبتی با رسانه‌ها نکرد و در واکنش به چرایی این موضوع گفت: «نه دوربین های تلویزیونی از ما مصاحبه گرفتند و نه در میکسدزون خبری از پرسیدن سوال بود. فکر می کردم در یک کشور دیگر هستم.»

 

1541682

 

مجتبی حسینی به دلیل محرومیت به جا مانده از دیدار مس کرمان و علم و ادب تبریز که در هفته پایانی لیگ یک برگزار شد و حواشی زیادی به همراه داشت، با 4 جلسه محرومیت مواجه است؛ او در بازی مقابل تراکتور از روی سکوهای یادگار بازی را تماشا کرد.


 نفت مسجد سلیمان که یکی از بی‌پول‌ترین تیم های لیگ برتر در پنجره تابستانی بود و با سخت‎‌ترین شرایط خودش را آماده مسابقات لیگ بیستم کرد، حالا با کسب این تک امتیاز گام مهمی برای موفقیت در لیگ بیستم برداشته است. باید دید با اضافه شدن سایر بازیکنان و خریدن بازیکنان جدید، در ادامه لیگ بیستم چه عملکردی از خود به جای خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها