کد خبر : 1717775 | 17 آبان 1399 ساعت 09:05 | 35.9K بازدید | 3 دیدگاه

واسعی تبدیل به مجوز بازی رشید مظاهری می شود؟

سعید واسعی وینگر تراکتور در دیدار دیروز مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفت و یکی از بازیکنان خوب تیمش بود.

واسعی تبدیل به مجوز بازی رشید مظاهری می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، حضور واسعی در زمین مسابقه در شرایطی بود که شکایت باشگاه پیکان از این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت به صدور رای منتهی نشده و تراکتوری ها به همین دلیل او را به میدان فرستادند.
این در حالی است که باشگاه پیکان که قصد بازگرداندن او را ندارد، انتظار داشته بابت انتقالی که به عقیده آنها برخلاف قانون بوده است، حداقل باشگاه تراکتور پول رضایت نامه واسعی را به این باشگاه تهرانی بدهد که این اتفاق هنوز رخ نداده است.


از آنجایی که پرونده واسعی بی شباهت با پرونده رشید مظاهری نیست و با توجه به اینکه واسعی در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفته است، می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که حضور مظاهری در دیدار مقابل مس رفسنجان بلامانع خواهد بود.


در عین حال، پیکانی ها که سه بار لایحه شکوائیه خود را به کمیته تعیین وضعیت تحویل داده اند، از عدم رسیدگی به این پرونده متعجب هستند. البته رئیس کمیته تعیین وضعیت قبلا گفته است هر پرونده ای اقتضائات خاص خود را دارد و تأخیر در رسیدگی ممکن است برای هر پرونده ای پیش بیاید. همانطور که در مورد رسیدگی به وضعیت رشید مظاهری، جلسه رسیدگی نهایی، به بعد از بازی استقلال و مس رفسنجان موکول شده که این قضیه با اعتراض استقلالی ها روبرو شده است.


با این حال با حضور واسعی در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، احتمالا کارت سبزی برای رشید مظاهری نیز روی میز آمده است. نکته جالب اینکه تراکتور در هر دو پرونده یک پای قضیه است. در پرونده مظاهری به عنوان شاکی و در پرونده واسعی به عنوان متشاکی حضور دارد.

دیدگاه‌ها