کد خبر : 1717776 | 17 آبان 1399 ساعت 09:10 | 53.9K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب آقای گلی دیاباته از صربستان می آید؟

مهاجم ذوب آهن که در نیم فصل لیگ قبل به این تیم پیوست، در اولین دیدار خود در لیگ بیستم عملکرد بسیار خوبی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام در فولاد که یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شوند، به لطف پنالتی ثانیه های پایانی ساسان انصاری، موفق شدند یک امتیاز از دیدار مقابل ذوب آهن کسب کرده و از شکست فرار کنند.


در این دیدار، دارکو بیدوف مهاجم بلند قامت و 191 سانتی متری ذوبی ها، به فاصله 3 دقیقه دو بار دروازه محسن فروزان را باز کرد تا شاگردان رحمان رضایی در آستانه کسب پیروزی قرار بگیرند ولی پنالتی عجیبی که مرجان زاده داور مسابقه برای فولادی ها گرفت، مانع از کسب 3 امتیاز توسط ذوب آهن شد.

 

1541780


نکته مهم این دیدار، درخشش دارکو بیدوف مهاجم توانمند ذوبی ها بود که توانست در این دیدار بریس کند. بیدوف که در زمان حضور میودراگ رادولوویچ سرمربی سابق ذوب آهن و در نقل و انتقالات نیم فصل دوم فصل گذشته به این تیم پیوست، در همان لیگ قبل نیز برای تیمش مثمر ثمر بود.


بیدوف در لیگ نوزدهم به طور کلی در 10 دیدار برای ذوب آهن به میدان رفت که از این تعداد، او در شش مسابقه توانست بیشتر از 60 دقیقه برای تیمش بازی کند و در این مدت، 5 بار برای ذوب آهن گلزنی کرد که آمار بسیار خوبی محسوب می شود.


بیدوف که بیشتر دوران ورزشی اش را در دسته یک و دسته دوم صربستان گذرانده است، مدتی نیز در لیگ کشورهای مقدونیه و مدت بسیار کوتاهی نیز در لیگ بلژیک به میدان رفته است.
این بازیکن 31 ساله که از تیم راد بلگراد به ذوب آهن پیوست، می تواند یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ بیستم باشد  شاید بتوان از الآن گفت رقابت دو آسمانخراش فوتبال ایران یعنی شیخ دیاباته و دارکو بیدوف برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر، جذاب باشد.

 

1541781

دیدگاه‌ها