کد خبر : 1717780 | 17 آبان 1399 ساعت 09:30 | 30K بازدید | 1 دیدگاه

از جم تا فولادشهر؛

بدشانسی‌های آقای شماره 68 ادامه دارد (عکس)

سنگربان جدید فولادی‌ها نتوانست شروع درخشانی را در فصل جدید همراه با تیم جدید خود داشته باشد و شب بدی را در اصفهان گذراند.

به گزارش "ورزش سه" محسن فروزان سنگربان سابق استقلال و تراکتور که از نیم فصل گذشته و با اتمام دوران محرومیت انضباطی خود، به فوتبال بازگشت و در نیم فصل دوم سیدسیروس پورموسوی در تیم پارس جنوبی جم را همراهی کرد، روزهای خوبی را در جم پشت سر نگذاشت و نشان داد که دوری او از مستطیل سبز باعث شده تا کیفیت فنی‌اش نیز دچار تزلزل شود؛ فروزان با جمی‌ها سقوط به لیگ یک را هم تجربه کرد اما پس از اتمام لیگ نوزدهم، با پیشنهادات مختلفی مواجه شد که سرانجام تصمیم گرفت تا به عنوان جانشین شهاب گردان به فولاد بپیوندد و شاگرد جواد نکونام شود.

 

فروزان که در بازی‌های پیش‌فصل نمایش قابل قبولی را از خود ارائه داد، امیدوار به آن بود که بتواند فصل جدید را با کلین‌شیت آغاز کند اما ستاره صربستانی ذوبی‌ها علیه تمام رویاهای سنگربان فولاد بود و در کمتر از پنج دقیقه دوبار دروازه فروزان را گشود تا سنگربان جدید فولادی‌ها در حسرت ثبت کلین‌شیت بماند.

 

حالا محسن فروزان برای ثبت اولین کلین‌شیت خود در لیگ بیستم باید خود را مهیای رویارویی با تیم سابقش استقلال کند؛ تیمی که حتی در بازار نقل و انتقالات تابستانه احتمال حضور دوباره فروزان در آن مطرح شد اما هیچگاه این اتفاق رخ نداد. پس از یک شروع تلخ و ناکام در اصفهان، فروزان باید در اهواز مقابل تیم سابق خود به میدان برود و امیدوار است بتواند بدشانسی‌های خود در ماه‌های اخیر و همچنین مقابل تیم سابقش استقلال را در یک مسابقه با نمایشی مطمئن پایان دهد.

 

1541785

 

1541786

دیدگاه‌ها