کد خبر : 1717784 | 17 آبان 1399 ساعت 09:19 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

فاضلی: فرصت شادی رو به پایان است

وحید فاضلی، سرمربی جوان نساجی بعد از برتری در برابر آلومینیوم اراک پیام جالبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، او در این پیام می نویسد: گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود...شاکر خداوندم که عزت و ذلت دست اوست و بدون اذن او برگی از روی درخت نمی ریزد. صمیمانه ترین سپاس را تقدیم مالک – مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی می کنم که به من اعتماد کردند و دورود می فرستم به صداقت و تلاش بازیکنانم. فرصت شادی به خاطر برد در برابر آلومینیوم اراک رو به پایان است؛ چرا که راه سخت است و دشوار و برای تکرار موفقیت ها باید از نو برنامه ریزی و از نو تلاش کنیم. انرژی مثبت تماشاگران یا بهتر است بگویم عاشقان نساجی امیدهای ما برای ادامه مبارزه دو چندان خواهد کرد. 

 

قدردان زحمات دوستانم در کادر فنی هم هستم و همان طور که در کنفرانس خبری بعد از بازی گفتم در این پیروزی در صف آخرم؛ هم چنین مدیر تیم؛ گروه اجرایی بچه های گروه پزشکی، رسانه و تداکارت که در ماه های آماده سازی تیم از هیچ کوششی برای کمک دریغ نکردند. و در پایان این قول را از طرف همه اعضای تیم به عاشقان نساجی می دهم؛ ما برای خوشحال کردن شما تا آخرین توان تلاش خواهیم کرد. شما برای ما بمانید و دعایمان کنید. به امید اینکه روزهای بهتری برای هم رقم بزنیم.

 

گفتنی است نساجی در هفته دوم بازی ها 30 آبان در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر میزبان تراکتور است. تیمی که در اولین گام در برابر نفت مسجد سلیمان به 3 امتیاز بازی دست نیافت و حتما در قا ئمشهر برای کسب سه امتیاز بازی خواهد کرد. آخرین جدال دو تیم در تبریز با یک گل به سود نساجی پایان یافت.

 

1541791

دیدگاه‌ها