کد خبر : 1717807 | 17 آبان 1399 ساعت 11:35 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: با چند پیروزی از شادی روی ابرها راه نمی‌روم

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید با وجود شروع درخشان فصل جاری توسط تاتنهام، چند پیروزی باعث خوش‌بینی مفرط او نخواهد شد.

مورینیو: با چند پیروزی از شادی روی ابرها راه نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام با وجود شروع درخشانی که تیمش در فصل جاری داشته ادعاهای اخیراً مطرح شده درباره اینکه تاتنهام امسال یکی از شانس‌های قهرمانی در انگلیس خواهد بود را زودهنگام دانست.

 

1541828

 

تاتنهام فصل 2020-2021 را عالی آغاز کرده ولی مورینیو می‌گوید پیروزی در چند بازی باعث خوشبینی مفرط او نشده و باعث نمی‌شود او "از شادی روی ابرها راه برود". تاتنهام بعد از هفت بازی در لیگ برتر درحالیکه یک بازی کمتر از ساوتهمپتون صدرنشین دارد با اختلاف دو امتیاز با این تیم در رتبه چهارم جدول ایستاده است.

 

مورینیو در این باره گفت: " نه. من سال‌ها تجربه فوتبالی دارم و چند پیروزی باعث نمی‌شود از خوشحالی روی ابرها راه بروم. به همین شکل چند شکست هم باعث نمی‌شود از ناراحتی خودم را در وسط جهنم تصور کنم. باید تعادل را در همه حال رعایت کرد و بازی به بازی جلو رفت. من به دنبال پیشرفت و بهتر شدن تیم هستم و بعد از آن باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش می‌آید".

 

سرمربی تاتنهام در ادامه با انتقاد از بعضی از نتایج تیمش گفت: " من انتظار داشتم در لیگ برتر چند امتیاز بیشتر داشته باشیم. ما در بازی هایی امتیاز از دست دادیم که نباید، و در لیگ اروپا هم الان شش امتیاز داریم درحالیکه انتظار من این بود که حالا 9 امتیاز در جیب مان باشد".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها