کد خبر : 1717822 | 17 آبان 1399 ساعت 12:42 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: هیات‌مدیره یونایتد از من حمایت می‌کند

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد که با موج سنگینی از انتقادها مواجه است می‌گوید هیات مدیره باشگاه همچنان از او حمایت می‌کند.

سولسشر: هیات‌مدیره یونایتد از من حمایت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه موج انتقادها از اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد بعد از بازی‌های ضعیف اخیر و نتایج بد این تیم به اوج رسیده و گفته می‌شود او در آستانه اخراج از این تیم قرار دارد، سولسشر می‌گوید هیات مدیره باشگاه از او حمایت می‌کند و به همین دلیل همچنان با توجه به برنامه بلندمدتش مشغول به کار است.

 

یونایتد در حالی امروز در گودیسون پارک به مصاف اورتون می‌رود که بعد از دو شکست پیاپی مقابل آرسنال و باشاک شهیر‌، سولسشر می‌داند که سرنوشتش در اولدترافورد عملاً به پیروزی در این مسابقه وابسته است. ولی سرمربی نروژی با رد شایعات اخیر می‌گوید محکم ایستاده و هیات مدیره یونایتد هم هوایش را دارد.

 

1540426

 

سولسشر در این باره گفت: " می توانم این را بگویم که همه صحبتهایم با باشگاه درباره بلندمدت بوده. البته شکی نیست که ما در کوتاه مدت نتایج خوب می خواهیم ولی من با هیات مدیره مذاکرات خوبی داشته ام و برنامه های ما در حال پیش رفتن است. ما یک بذر کاشتیم و در حال پرورش یک درخت هستیم".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت: " من از وقتی به یونایتد آمده ام حمایت هیات مدیره را داشته ام و آنها همیشه به تصویر بزرگ‌تر توجه کرده اند. ما نمی‌توانیم فقط یک یا دو نتیجه را ببینیم بلکه باید نگاه مان به افق دورتر باشد و به این فکر کنیم که تیم در مسیر صحیح حرکت می‌کند یا نه".

 

 

دیدگاه‌ها