کد خبر : 1717842 | 17 آبان 1399 ساعت 15:01 | 24.7K بازدید | 2 دیدگاه

وقتی داور کارت داد، بوی پنالتی را حس کردم؛

اعتراض شدید رحمان: از این فیلم‌ها در ایتالیا زیاد دیدم!

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران در بطن یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های هفته اول لیگ برتر قرار گرفت.

 اعتراض شدید رحمان: از این فیلم‌ها در ایتالیا زیاد دیدم!

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی سرمربی جدید ذوب‌آهن در حالی که در کم‌ترین فاصله ممکن برای کسب اولین سه امتیاز خانگی قرار داشت، با  تصمیم جنجالی داور مبنی بر اعلام خطای پنالتی روی ساسان انصاری، با یک تساوی پُر گل زمین بازی را مقابل فولاد ترک کرد.

رحمان رضایی دیروز در گفت‌وگو های بعد از بازی با گلایه شدید از نحوه قضاوت داور این مسابقه مهدی مرجان زاده پرداخت، اما با گذشت ۲۴ ساعت از اتمام مسابقه گویا هنوز آرام نشده است.

 

او که بعد از تعطیلی تمرینات ذوب‌آهن مشغول استراحت است در این باره می‌گوید هنوز هم که هنوز است باور نمی‌کنم که چه اتفاقاتی برای ما رقم خورد و زحماتمان اینطور از بین رفت.

رضایی می‌گوید باور کنید صحنه پنالتی را بارها و بارها دیدم و با کارشناسان داوری صحبت کردم و همه روی این مسئله اتفاق نظر دارند که آن صحنه نه خطا بود و نه در داخل محوطه جریمه اتفاق افتاده بود که بخواهد پنالتی باشد.

 

1541908

 

بعد از بازی نیز گفتم که این فیلم‌ها را برای کسی بازی کنید که اینطور صحنه‌ها را ندیده باشد، من در ایتالیا صحنه‌های مشابه این را زیاد دیدم و بنابر این، اینگونه صحنه‌ها را از حفظ هستم.

 

سرمربی ذوب‌آهن یادآور شد: اصلا من زمانی متوجه شدم که داور برای حریف پنالتی می‌گیرد که او بی‌دلیل به من کارت زرد داد، در حالی که من هیچ خطایی روی نیمکت مرتکب نشده بودم، اما داور چهارم قاضی میدان را صدا کرد و به او  گفت من از محوطه فنی خارج شدم و داور نیز بلافاصله به من کارت زرد نشان داد. من در آنجا فهمیدم که باید به زودی منتظر یک اتفاق دیگر باشم که این مسئله هم دقیقاً رخ داد.

مدافع سابق تیم ملی در ادامه افزود: من به حریف کاملا احترام می‌گذارم و مهدی هاشمی‌نسب زوج من در خط دفاع تیم ملی بوده و با جواد نکونام نیز سال‌ها در تیم ملی بازی کردم و هیچ تنشی بین ما هرگز رخ نداده و من بسیار به آنها احترام می‌گذارم؛ پس روی صحبت من فقط به سوی تیم داوری است که چه خطای بزرگی را علیه تیم ما مرتکب شدند، آن هم در صحنه‌ای که به نظر من با عرض پوزش و معذرت خیلی زیاد یک آدم نابینا نیز می‌توانست تشخیص بدهد که این خطا نیست، اما چیزی که در ذهن من وجود دارد، این است که این مسئله دقیقا مطابق ذهن من رقم خورد. درست در همان لحظه که داور قصد داشت من را کنترل کند. من می‌توانستم کاملا حس کنم که به زودی اتفاقی بر علیه تیم ما  رقم می‌خورد. داور به من کارت زرد بی‌موردی داد، در حالی که من با بازیکن خودم صحبت کرده بودم و اعتراضی نداشتم و حرف بدی از زبانم بیرون نیامده بود، اما او بی‌مورد من را جریمه کرد.

 

رضایی می‌گوید: شما الان مسابقات اروپایی را تماشا می‌کنید؛ اگر آن حرکت من کارت دارد، پس زیدان و کونته باید در همه مسابقات ۱۰ بار اخراج شوند. من کاری نکردم و با بازیکن خودم در حال صحبت بودم و به او وظیفه‌اش را یادآوری می‌کردم.

اما صحبت های پایانی رحمان رضایی. او می‌گوید: در هر حال این مسابقه گذشت و امتیازش هم به ما بر نمی‌گردد و ما باید تلاش کنیم دو امتیازی را که غیرمنصفانه از دست ما درآمد را در یک بازی دیگر جبران کنیم. من درک می‌کنم که داوران ممکن است اشتباه کنند و مبرا از خطا نیستند، اما چیزی که در این بازی اتفاق افتاد از نظر من شائبه برانگیز است و باید پاسخ قانع کننده‌ای برای آن پیدا کرد.

دیدگاه‌ها