کد خبر : 1717846 | 17 آبان 1399 ساعت 15:20 | 56.5K بازدید | 3 دیدگاه

انتقاد علنی پیرلو و کاپلو از خودخواهی رونالدو

موقعیتی که کریستیانو رونالدو در بازی با فرانس واروش به آلوارو موراتا پاس نداد با انتقاداتی در ایتالیا همراه شده است.

انتقاد علنی پیرلو و کاپلو از خودخواهی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس چهارشنبه شب از هفته سوم لیگ قهرمانان در زمین فرانس واروش 1-4 پیروز شد. در این بازی کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا از ابتدا در بازی بودند ولی این موراتا بود که موفق تر نشان داد و دبل کرد. رونالدو در امر گلزنی ناکام ماند و در یک صحنه هم با خودخواهی ترجیح داد به موراتا پاس ندهد.

این صحنه منجر شد تا در ایتالیا نسبت به خودخواهی های تمام نشدنی فوق ستاره پرتغالی انتقاد کنند.

فابیو کاپلو و آندره آ پیرلو(سرمربی یوونتوس) که در یک برنامه تلویزیونی از شبکه اسکای اسپورتس صحبت می کردند، هر دو به شکلی متفاوت نسبت به این اتفاق موضع گیری کردند.

 

 

Ferencvaros 1- Juventus 4 | Las palabras de Pirlo y Capello sobre el  "egoísmo" de Cristiano - AS Colombia

 

 

پیرلو در حالی که صحنه پاس ندادن رونالدو به موراتا در حال پخش شدن بود، گفت:« در برخی موقعیت ها باید بهتر به هم پاس می دادیم. به خصوص در مقابل دروازه به بخشندگی و فداکاری بیشتر نیاز است. در مجموع باید کمتر خودخواه باشیم تا بتوانیم به گل برسیم و زودتر کار حریف را تمام کنیم. قبل از بازی با بازیکنان در این موارد حرف می زنم ولی درون زمین خودشان تصمیم گیرنده هستند.»

 

 

1541892

 

 

کاپلو اما مستقیما به رونالدو اشاره کرد و گفت:« موراتا در زمین بسیار فداکارانه کار می کند و به رونالدو یک پاس خوب هم در نیمه اول داد ولی رونالدو استفاده نکرد. در نیمه دوم موراتا منتظر پاسخ رونالدو بود اما این اتفاق رخ نداد و معتقدم در این صحنه کمی خودخواهی را از سوی رونالدو شاهد بودیم.»

 

 

دیدگاه‌ها