کد خبر : 1717856 | 17 آبان 1399 ساعت 15:50 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

آیا تراکتور در استفاده از واسعی ریسک کرد؟

سعید واسعی روز گذشته در شرایطی مقابل نفت مسجدسلیمان در ترکیب تراکتور بازی کرد که تکلیف پرونده اش با پیکان هنوز مشخص نیست.

آیا تراکتور در استفاده از واسعی ریسک کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، در جریان تساوی بدون گل تراکتور تبریز با نفت مسجدسلیمان در هفته نخست لیگ برتر حضور سعید واسعی هافبک سابق پیکان با برخی حواشی همراه بود. واسعی در شرایطی 89 دقیقه در ترکیب تراکتور بازی کرد که شکایت پیکانی ها از این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت منتهی به صدور رای نشده است.


در چنین شرایطی اما سازمان لیگ فوتبال بدون توجه به ادعای باشگاه پیکان مبنی بر غیرقانونی بودن فسخ یک طرفه سعید واسعی کارت بازی او را صادر کرد و این بازیکن هم در ترکیب ابتدایی تراکتور قرار گرفت.در عین حال، پیکانی ها که سه بار لایحه شکوائیه خود را به کمیته تعیین وضعیت تحویل داده اند، از عدم رسیدگی به این پرونده متعجب هستند.


مساله مهم اما ریسک تراکتوری ها در استفاده از واسعی است. با توجه به شکایت باشگاه پیکان در صورتی که کمیته تعیین وضعیت ادعای باشگاه تهرانی را تایید کند، ممکن است واسعی با محرومیت مواجه شود. از طرف دیگر در صورت تایید ادعای باشگاه پیکان، آنوقت تراکتور از بازیکن غیرقانونی در ترکیب تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان استفاده کرده که همین موضوع می تواند ادعای باشگاه نفت را در پی داشته باشد.
در این باره تراکتوری ها مدعی اند وقتی کارت بازی واسعی از سوی سازمان لیگ صادر شده، مشکلی برای بازی کردنش وجود ندارد اما سازمان لیگ تا زمانی که حکمی درباره بازیکنی وجود نداشته باشد، منعی برای صدور کارت بازی ندارد و تبعات احتمالی این موضوع را نیز برعهده بازیکن و باشگاه او گذاشته است.


در هر صورت باید منتظر ماند و دید حکم پرونده شکایت پیکان از واسعی و تراکتور چه زمانی صادر می شود و در نهایت چه اتفاقاتی پیرامون آنها رخ خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها