کد خبر : 1717860 | 17 آبان 1399 ساعت 15:58 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

آقای گل لیگ برتر بر روی نیمکت استقلال

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل مس رفسنجان اعلام شد که در این دیدار، شیخ دیاباته بر روی نیمکت حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، نخستین ترکیب تیم محمود فکری در رقابت های لیگ بیستم اعلام شد و همانطور که انتظار می رفت، این تیم نمی تواند از بازیکنان جدید خود استفاده کند.


در ترکیب استقلال، غیبت بازیکنانی نظیر شیخ دیاباته و محمد دانشگر قابل توجه است تا ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی جای این دو بازیکن را در ترکیب اصلی بگیرند.


دیاباته که در فصل گذشته با به ثمر رساندن 15 گل عنوان آقای گلی لیگ نوزدهم را از آن خود کرد، زودتر از هرویه میلیچ به ایران بازگشت، اما در این دیدار به دلیل ناآمادگی در ترکیب اصلی قرار نگرفته ولی میلیچ در سمت چپ دفاعی تیمش به میدان رفته است.

 

1541903

 

 

1541905

 

1541906

 

1541904


در واقع، فکری برای بازی دادن به میلیچ چاره دیگه ای نداشت چرا که با وجود جدایی زکی پور، او دو مدافع چپ در لیست تیمش داشت که کریم زاده و نادری بازیکنان تازه به خدمت گرفته استقلال هستند که به دلیل باز نبودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، قادر به همراهی تیمشان در این بازی نیستند.


پس از اینکه فکری در یک دیدار تدارکاتی با سیستم 3 دفاعه به میدان رفت، در دیدارهای بعدی از تصمیم خود عقب نشینی کرد تا در نخستین دیدار خود در لیگ برتر با سیستم 442 به میدان برود.


نکته قابل توجه در لیست استقلالی ها، حضور 6 بازیکن جوان بر روی نیمکت این تیم است. بازیکنانی نظیر خدامرادی، پورحمیدی، خادمپور، رابط، آقایی و انصاری حضور دارند.

دیدگاه‌ها