کد خبر : 1717863 | 17 آبان 1399 ساعت 16:09 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

اگر آقای حسینی روی نیمکت بود، کمک می‌کرد ؛

کریمی: حتی دروازه‌بان ذخیره هم نداشتیم!

هافبک مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید با شرایطی که تیمش در دیدار برابر تراکتور داشته، کسب یک امتیاز اتفاق بسیار خوبی بوده است.

کریمی: حتی دروازه‌بان ذخیره هم نداشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، فرید بهزادی کریمی بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص تساوی تیمش مقابل تراکتور گفت: با توجه به اینکه ما خیلی دیر کارمان را شروع کردیم و در این مدت هم بیشتر بازی های دوستانه انجام دادیم تا هماهنگ شویم، واقعا گرفتن یک امتیاز هم برایمان  خوب بود.


او ادامه داد: ما تلاش کردیم گل نخوریم و نظم داشته باشیم که توانستیم این اتفاقات را به خوبی در تبریز و  مقابل تیم پرمهره تراکتور رقم بزنیم.


او در خصوص بازی مقابل تیم سابقش تراکتور ادامه داد: به هر حال من زمانی برای تراکتور بازی می‌کردم و فوتبال حرفه‌ای است. حس خیلی بدی داشتم و حس بد من مربوط به نبود تماشاگران بود. وقتی هواداران تراکتور  حضور دارند جو خیلی خوبی در استادیوم یادگار برقرار است و از آنها خاطره های بسیار خوبی در ذهن من مانده است.


او سپس با اشاره به هواداران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بیان کرد: تیم  نفت مسجد سلیمان هم هواداران بسیار متعصبی دارد. امیدوارم که از شرایط کرونایی رهایی پیدا کنیم و تماشاگران بتوانند در استادیوم حضور پیدا کنند و لذت ببرند و ما هم خوشحال شویم.


این بازیکن در خصوص خالی بودن نیمکت نفت مسجدسلیمان و تنها حضور ۴ بازیکن روی نیمکت عنوان کرد: مدارک بچه ها دیر رسیده بود و  کارت بازی آنها صادر نشده بود. نیمکت ما خالی بود و حتی  دروازه بان ذخیره نداشتیم! خدا را شکر که سلامت از این بازی بیرون آمدیم . با تعطیلاتی که اتفاق افتاده بیشتر می توانیم هماهنگ شویم.


هافبک نفت  مسجد سلیمان در خصوص محرومیت مجتبی حسینی سرمربی شان و نبود او روی نیمکت نیز گفت: متاسفانه محرومیتی از قبل اتفاق افتاده بود و اگر آقای حسینی روی نیمکت  حضور داشت، بیشتر می توانست کمک کند. به هر حال حضور او کنار خط به بچه ها روحیه می‌داد و تاثیرگذارتر واقع می‌شد.


کریمی در پایان در خصوص اعتراض تراکتوری ها به داوری افزود: به نظر من که صحنه خاصی نبود. قبل از آن صحنه که تراکتوری ها معترض شدند بازیکنان آن ها با آرنج به بازیکن ما زد. به غیر از آن هم بر خورد خاصی  اتفاق نیفتاد  و تراکتور هم موقعیت خطرناکی روی دروازه ما ایجاد نکرد و تیم ما خیلی با نظم بازی کرد.

 

دیدگاه‌ها