کد خبر : 1717874 | 17 آبان 1399 ساعت 16:40 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

همه دیدند که آن صحنه پنالتی نبود؛

توضیح قریشی درمود پنالتی جنجالی فولادشهر

بازیکنان ذوب آهن اعتقاد دارد اخراجش اصلاً درست نبوده و همه کارشناسان داوری نیز به همین موضوع اذعان دارند.

توضیح قریشی درمود پنالتی جنجالی فولادشهر

به گزارش "ورزش سه"، محمد قریشی در خصوص تساوی  ذوب آهن مقابل فولاد در اولین مصاف لیگ بیستم گفت: اولین بازی لیگ بود  و هیجان بالا بود و  بازی پربرخورد را دیدیم. ما روی یکسری  اشتباهات گل خوردیم.

او ادامه داد: البته این را باید بگویم که تیم فولادخوزستان نیمه اول بهتر بود اما با توصیه هایی که بین دو نیمه به ما شد، توانستیم به  بازی برگردیم و در نهایت به تساوی کشید.

وی با اشاره به اینکه پنالتی ای که داور برای فولاد گرفت و با تاکید بر اینکه برخورد این بازیکن با ساسان انصاری پنالتی نبوده ادامه داد: همه دیدند که آن صحنه پنالتی نبود و همه کارشناسان هم گفتند. اگر خطایی هم رخ داده  پشت محوطه جریمه  بود و به همین خاطر پیروزی  را در یک بازی خانگی خیلی راحت از دست دادیم. مطمئن باشید که بعداً به خاطر این دو امتیازی که از دست رفت خیلی حسرت می خوریم. الان  نمی‌توان کاری کرد و گذشته برنمی‌گردد. خواهش می‌کنم همانطور که ما بازیکنان تمرکز داریم داوران هم تمرکز داشته باشند زیرا یک اشتباه می تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند.

این بازیکن در خصوص گلزنی ذوب آهن که  پشت سر هم اتفاق افتاد و باعث عصبانیت جواد نکونام شده بود عنوان کرد: پشت سر هم 2 گل زدیم. آقا رحمان دو تعویض  انجام داد و تیم فاز هجومی گرفت. کنعانی ،پورافراز و جهانی بسیار خوب کار کردند و ذوب‌آهن توانست توسط بیدوف دو گل خوب به ثمر برساند . متاسفانه نشد که این نتیجه را حفظ کنیم و با سه امتیاز از زمین بیرون بیاییم.

 

قریشی  در پایان در خصوص اینکه ذوب آهن در فصل جدید با توجه به تغییراتی که داشته می تواند ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کند یا خیر افزود: در فوتبال نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه اتفاقاتی می‌افتد ولی تیم امسال ذوب‌آهن خیلی جوان و خوب است و در کنار تیم جوان ما آقایان حدادی‌فر و گردان وجود دارند و همین موضوع ترکیب جوان و باتجربه را به وجود آورده است. ما یک کادر فنی جوان و  خوب داریم و  هفته به هفته بهتر می‌شویم و مطمئن باشید که در لیگ بیستم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. متاسفانه در اولین بازی از داوری ضربه خوردیم و امیدوارم که از این اتفاقات نیفتد.

دیدگاه‌ها