کد خبر : 1717924 | 17 آبان 1399 ساعت 18:58 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

از همین ابتدای لیگ اعتراضات را شروع کرده‌اند

بداوی: دوستان بروند گل اول‌شان را دوباره ببینند

تیم فوتبال فولاد خوزستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر ذوب‌آهن به تساوی رسید.

بداوی: دوستان بروند گل اول‌شان را دوباره ببینند

به گزارش ورزش سه، ناجی بداوی مربی تیم فولادخوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار امشب تیم برابر ذوب‌آهن و کسب نتیجه تساوی گفت: همه از این نتیجه ناراحت هستیم، بازى که باید راحت نیمه اول با اختلاف میبردیم را به راحتى در نیمه دوم از دست دادیم تا الان دوستان اجازه حرف داشته باشند. مساوی یا باخت در این دیدار برای ما یک حکم را داشت و دیداری که باید به راحتی پیروزی می‌شدیم را متاسفانه با اشتباهات بچه‌گانه بازیکنان خودمان با تساوی به پایان رساندیم، به هرحال دیدار نخست بود و سعی خواهیم کرد تا در بازی‌های آتی بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

 

بداوى در ادامه گفت: بازیکنان تیم ما باید بدانند چه پیراهن با ارزشی را بر تن می‌کنند، فولاد یک باشگاه بزرگ است و باید قدر حضور در این باشگاه را بدانیم، سخت تلاش خواهیم کرد تا در دیدارهای آتی بتوانیم بهتر و بهتر عمل کنیم و فولاد را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

 

بازیکن سابق تیم ملی ایران در مورد اعتراضات ذوبی‌ها به داوری نیز گفت: من شنیدم که سرمربی حریف گفته باید مراجع قضایی پیگیری کنند، مگر چه اتفاق و یا خطایی رخ داده که اینگونه صحبت می‌کنند.


دوستان بدانند لیگ برتر و فوتبال چه جایگاهى دارد، اگر اشتباهى باشد فدراسیون قانون دارد مگر فوتبال مسئله قضایى دارد ؟؟!

 

وی در انتها گفت: دوستان بروند گل اول‌شان را ببینند، متوجه خواهند شد که اشتباه داوری به سود تیمشان بوده و اگر آن گل زده نمی‌شد و چه بسا روى ضد حمله گل میزدیم و روند بازی تغییر می‌کرد. اگر دوستان جای ما بودند و اتفاقات فصل قبل و اشتباهات داوری در بازی با نساجی را تجربه می‌کردند چه می‌گفتند؟ بهتر است دوستان به فکر فوتبال باشند و فضا را از همین ابتدای لیگ ملتهب نکنند، نیمکت تیم ذوب آهن در همین دیدار، تمامی صحنه‌ها و سوت‌ها را اعتراض می‌کردند و این موارد تمرکز داور را به هم می‌ریزد، بهتر است به جای اعتراضات مداوم روی تیم خود تمرکز کنند.

دیدگاه‌ها