کد خبر : 1717957 | 17 آبان 1399 ساعت 20:02 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: مسئولان می خواهند یونایتد شکست بخورد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد از تقویم مسابقات لیگ برتر انگلیس انتقاد کرد.

سولسشر: مسئولان می خواهند یونایتد شکست بخورد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امروز در یک مسابقه سرنوشت ساز برای اوله گنار سولسشر مهمان اورتون بود و در نهایت موفق شد با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست دهد تا فعلاً خطر اخراج از سرمربی نروژی شیاطین سرخ دور شده باشد و به نوعی آنها کمی آرامش را تجربه کنند.

 

 

1542066

 

 

اوله گنار سولسشر در پایان بازی ضمن انتقاد از برنامه فشرده بازی ها برای منچستر یونایتد گفت: " کاملاً آگاه بودیم که به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داریم. انجام دادن بازی در این روز و ساعت شرم آور است. ما همین چند روز پیش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل استانبول باشاک شهیر بازی کردیم. اینطور به نظر می آید که مسئولان مربوطه به دنبال شکست خوردن منچستر یونایتد هستند.

 

چه کسی در این باره مسئول است؟ آنها باید خستگی روحی و جسمی ما پس از آن مسابقه که همین چند روز پیش بود، متوجه شوند و درک کنند. این در حالی است که لیورپول و منچسترسیتی فرصت بیشتری برای استراحت کردن دارند اما در مورد ما اینگونه نیست. این مسابقه را روز یکشنبه برگزار می کردید. دیگر کافی است."

 

 

1541955

 

 

سولسشر در ادامه به تمجید از عملکرد بازیکنان جوان تیمش پرداخت و گفت: " دیگر نمی توانم بیش از این بازیکنان جوان تیم را به خاطر عملکرد فوق العاده ای که دارند مورد تمجید قرار دهم. از طرف دیگر فکر می‌کنم که ادینسون کاوانی رفته‌رفته عملکرد بهتری از خود ارائه خواهد داد و پیشرفت می کند."

دیدگاه‌ها