کد خبر : 1717971 | 17 آبان 1399 ساعت 21:00 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

برونو: گل به نام راشفورد ثبت شود هم برایم مهم نیست

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد می‌گوید که او تنها به کمک کردن به هم‌تیمی‌هایش فکر می کند.

برونو: گل به نام راشفورد ثبت شود هم برایم مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر با آگاهی از اینکه یک شکست دیگر می تواند زمینه ساز اخراج از منچستر یونایتد باشد، تیم خود را برای دیدار حساس مقابل اورتون به گودیسون پارک فرستاد. با این حال شیاطین سرخ با ارائه یک نمایش حساب شده حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دادند.

 

مطابق بسیاری از بازی‌های قبلی منچستر یونایتد در مسابقه امروز نیز ستاره پرتغالی این تیم یعنی برونو‌فرناندز عملکرد فوق العاده ای داشت و با ثبت دو گل و یک پاس گل زمینه ساز پیروزی تیم سولسشر شد.

 

 

1542085

 

 

در ابتدا به نظر می‌رسید که گل دوم یونایتد در بازی امروز توسط مارکوس راشفورد به ثمر رسیده و او قبل از ورود توپ به دروازه آن را لمس کرده است اما تصاویر آهسته نشان داد که ارسال برونو فرناندز بدون برخورد به مهاجم انگلیسی وارد دروازه شده است. فرناندز در واکنش به این موضوع گفت: " برای من اهمیت ندارد اگر مارکوس راشفورد توپ را لمس کرده باشد و گل به نام او ثبت شود. مهم ترین چیز برای من این است که به عنوان یک بازیکن پست شماره 10 به هم تیمی هایم کمک کنم.

 

ما در نیمه دوم بازی امروز اشتباهاتی داشتیم و فکر می کنم اعتماد به نفسمان بیش از حد افزایش یافته بود و می خواستیم خیلی توپ را نگه داریم. بعد از گل اول واکنش خوبی داشتیم و همه آن کاری که باید را انجام دادیم. بهبود شرایط بعد از شکست مقابل استانبول باشیک شهیر دشوار بود ولی ما این کار را انجام دادیم."

دیدگاه‌ها