کد خبر : 1717975 | 17 آبان 1399 ساعت 21:30 | 74.8K بازدید | 0 دیدگاه

قرار گذاشته بودیم

کومان: مسی به این دلیل نیمکت نشین بود

سرمربی بارسا در پایان بازی با بتیس توضیح داد که چرا لیونل مسی کار را از روی نیمکت شروع کرد.

کومان: مسی به این دلیل نیمکت نشین بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در نوکمپ به یک برتری پر گل برابر رئال بتیس دست یافت. در دیداری که مسی کار را از روی نیمکت شروع کرد ولی نیمه دوم وارد زمین شد و دبل کرد. بارسا یک پنالتی را هم توسط گریزمان از دست داد. با این برد بارسا حالا 11 امتیازی است و چند پله در جدول صعود کرد.

 

 

1542099

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« شایسته این برد بودیم و باید در نیمه اول گل های بیشتری هم می زدیم. موقعیت های زیادی داشتیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم.

تساوی 1-1 در نیمه اول غیرمنصفانه بود. در نیمه دوم روحیه تیمی برگشت و 4 گل دیگر زدیم که می توانستند بیشتر نیز باشند. برد مهمی بود و به این سه امتیاز نیاز داشتیم. نیمه اول هم خوب بودیم و دریافت گل در وقت های اضافه ناامیدکننده بود. در مجموع راضی هستم و یک برد سزاوارانه کسب کردیم.»

 

 

1542100

 

 

مسی:« او روز گذشته مصدومیتی جزئی داشت که مربوط به بازی با دیناموکیف می شد. دیروز با او در این مورد صحبت کردم و قرار شد اگر نیاز ببیند، کار را از روی نیمکت شروع کند. اگر مصدوم نبود، از ابتدا بازی می کرد. من هیچ تردیدی به توانایی های مسی ندارم و او را خیلی خوب می شناسم. او امروز بازیکن ثابت نبود ولی وارد زمین شد و همه چیز را عوض کرد.»

 

گریزمان:« از عملکردش راضی ام و خوشحالم که توانست گلزنی کند. یک پنالتی را هم از دست داد و شانس های دیگری هم برای گلزنی داشت که نتوانست استفاده کند. گریزمان امشب هم بدشانس بود ولی همیشه اینجاست و در خدمت تیم. گل نزدن ها روی ذهنیت بازیکن تاثیر منفی می گذارد ولی او اعتماد به نفس بالایی دارد. گریزمان به این گل نیاز داشت.»

 

 

1542092

 

 

دمبله:« از او هم راضی هستم. وضعیت بدنی عثمان روز به روز بهتر می شود و بازیکنی است که سرعت بالایی دارد و یک به یک ها را برنده می شود. رفته رفته او هم به ریتم بهتری می رسد.»

 

تعویض فاتی:« کمی مصدوم بود و تصمیم گرفتم تعویضش کنم.»

 

 

دیدگاه‌ها