کد خبر : 1717999 | 17 آبان 1399 ساعت 23:46 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

مگوایر: فعلا به جدول نگاه نمی‌کنیم

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد می گوید که این تیم به من به دنبال پیشرفت و ارائه عملکرد بهتر است.

مگوایر: فعلا به جدول نگاه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد بعد از یک شکست ناامید کننده در لیگ قهرمانان اروپا مقابل استانبول باشاک شهیر و نتایج ضعیف در لیگ برتر انگلیس امروز مهمان اورتون بود و نهایتاً با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست داد؛ موضوعی که باعث شد تا حدودی فشار از روی این تیم برداشته شود.

 

هری مگوایر مدافع انگلیسی منچستریونایتد که در این مدت با برخی انتقادها روبرو شده بود، در مسابقه امروز عملکرد خوبی داشت. او در پایان بازی گفت: " می‌دانستیم که باید این سه امتیاز را کسب کنیم. فعلاً در اوایل فصل هستیم و به جدول نگاه نمی‌کنیم اما امتیازاتی که تا کنون به دست آورده‌ایم اصلاً برای این باشگاه کافی نبوده است."

 

 

1542153

 

 

مگوایر در ادامه گفت: " انتقاداتی نسبت به ما مطرح شده اما نمی‌توانیم با آنها فقط در طول یک 90 دقیقه پاسخ دهیم بلکه روز به روز جواب آنها را می دهیم. بچه ها بی وقفه برای این باشگاه کار می‌کنند و همه به دنبال پیشرفت هستند. شکست مقابل استانبول باشاک شهیر برای ما بسیار ناامید کننده بود تا جایی که افراد حاضر در رختکن همه دست خود را بالا گرفتند و عذرخواهی کردند. با این حال ما تیم بسیار خوبی هستیم که سخت تلاش می کنیم."

دیدگاه‌ها