کد خبر : 1718004 | 18 آبان 1399 ساعت 01:23 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

فلیک: هنوز چیزی از وضعیت کیمیچ نمی‌دانم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی 3-2 تیمش مقابل بروسیا دورتموند، تاکید کرد که برای مشخص شدن وضعیت جاشوا کیمیچ، باید منتظر معاینات بود و از رسانه‌ها خواست از گمانه‌زنی پرهیز کنند.

فلیک: هنوز چیزی از وضعیت کیمیچ نمی‌دانم

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 36 دیدار امشب دو تیم بود که کیمیچ در تلاش برای پس گرفتن توپ از ارلینگ هالند از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و لحظاتی بعد جای خود را به کورنتین تولیسو داد؛ اتفاقی که باعث تلخ شدن پیروزی ارزشمند باواریایی ها شد.

اما فلیک ترجیح می دهد به جای گمانه زنی در مورد مصدومیت ستاره ملی پوش تیمش، منتظر نتیجه آزما‌یش‌ها و معاینات باشد.

او به خبرنگاران گفت:" جاشوا با ما سفر می کند و سپس مورد معاینه قرار می گیرد. من هنوز چیزی نمی دانم و نمی خواهم در مورد چیزی پیش بینی کنم. ما باید منتظر بمانیم. من در گمانه زنی ها شرکت نمی کنم.

 

1542159

 

1542160

 

او بازیکن مهمی برای ما در این پست است. علاوه بر ذهنیت پیروزی‌خواهی، او از کیفیت فوق العاده ای نیز برخوردار است. کار بدون او دشوارخواهد بود اما ما توانستیم امروز مقابل تیم خوب دورتموند به پیروزی برسیم."

غیبت طولانی کیمیچ می تواند برای بایرنی ها دردسرساز باشد اما خبر خوب برای آنها اینکه با رسیدن زمان بازی های ملی، او فرصت بیشتری برای بازگشت به ترکیب باواریایی ها دارد و لئون گورتسکا هم امیدوار است تا هم‌تیمی اش بتواند هرچه زودتر این مصدومیت را پشت سر بگذارد:" او قدرت ذهنی خوبی دارد؛ بنابراین ما امیدواریم بهترین اتفاق رقم بخورد."

دیدگاه‌ها