کد خبر : 1718011 | 18 آبان 1399 ساعت 09:20 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

ستایش لمپارد از حکیم زیاش و تیاگو سیلوا

فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از پیروزی 4-1 بر شفیلد به ستایش از دو بازیکن تیمش حکیم زیاش و تیاگو سیلوا پرداخت.

ستایش لمپارد از حکیم زیاش و تیاگو سیلوا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه چلسی موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش شفیلدیونایتد را 4-1 از پیش رو بردارد فرانک لمپارد سرمربی آبی های لندن در پایان بازی به ستایش ویژه از دو بازیکن جدید تیمش حکیم زیاش و تیاگو سیلوا پرداخت.

 

1542168

 

حکیم زیاش که امسال تابستان از آژاکس به چلسی منتقل شده خیلی زود به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم تبدیل شده و در بازی مقابل شفیلد دو گل از چهار گل تیمش را ساخته و پرداخته کرد.

 

1542167

 

زیاش روی سه گل از چهار گل چلسی نقش داشت و دو پاس گل داد. او در جریان بازی هم شش فرصت گلزنی خلق کرد که بیشتر از سایر بازیکنان چلسی بود. لمپارد در پایان بازی با ستایش از عملکرد زیاش گفت: " ما سال گذشته در لیگ قهرمانان مقابل زیاش بازی کرده بودیم. او بازیکنی در کلاس بسیار بالا است. حالا وقتی در تیم شما است بیشتر از قبل می فهمید که با چه ستاره بزرگی طرف هستید. لیگ هلند مدتها پیش تمام شد و حکیم مصدوم هم شده بود. با این اوضاع درخشش او در این حد واقعاً فوق العاده است".

 

1542169

 

لمپارد همچنین به ستایش از تیاگو سیلوا که یکی از گلهای چلسی را به ثمر رساند پرداخت و گفت: " تیاگو چند هفته قبل از پیوستن به چلسی در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده بود و بدون حضور در پیش فصل حالا می بینید که چه عملکرد بی نظیری دارد و چه تاثیری روی تیم ما گذاشته. هر چه از تیاگو تعریف کنم کم است. او امروز گلزنی هم کرد و یک گل تماشایی به ثمر رساند. تیاگو سیلوا تا همینجا تاثیر قابل توجهی روی تیم ما داشته".

 

 

دیدگاه‌ها