کد خبر : 1718022 | 18 آبان 1399 ساعت 10:20 | 27.4K بازدید | 5 دیدگاه

لوئیس سوارز؛ کابوس شش‌ساله تیمهای اسپانیایی

لوئیس سوارز با گلزنی در پیروزی 4-0 اتلتیکو مادرید مقابل کادیز به روند گلزنی مقابل تیمهای اسپانیایی ادامه داد و کادیز بیست و نهمین تیمی بود که او دروازه‌اش را باز کرد.

لوئیس سوارز؛ کابوس شش‌ساله تیمهای اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز با گلزنی مقابل کادیز در جریان پیروزی 4-0 اتلتیکو مادرید مقابل این تیم بیست و نهمین قربانی خود را از تیمهای اسپانیایی گرفت. کادیز تازه صعود کرده به لالیگا بیست و نهمین تیم فوتبال اسپانیایی بود که ستاره اروگوئه‌ای دروازه‌اش را باز می کرد.

 

1542185

 

گل لوئیس سوارز به کادیز سومین گل این تیم در بازی دیشب بود که کمی بعد از شروع نیمه دوم و به سبکی که او اغلب شگرد دارد از فاصله نزدیک به ثمر رسید. سوارز از زمان انتقالش از لیورپول به بارسلونا در سال 2014 کابوس تیمهای اسپانیایی بوده و دیشب یک قربانی دیگر گرفت.

 

کادیز دیشب به بیست و نهمین تیم اسپانیایی تبدیل شد که در دوران شش ساله حضور او در فوتبال اسپانیا دروازه اش را باز شده دید.

 

1542186

 

سوارز با این گل تعداد گلهای خود در فصل جدید لالیگا را به عدد پنج رساند. سوارز به این ترتیب در حال حاضر در کنار هم تیمی اش ژائو فلیکس تا این لحظه بهترین گلزن فصل لالیگا است.

 

آمار درخشان سوارز به این ختم نمی شود. او تا اینجا از هشت شوتی که با پیراهن اتلتیکو مادرید به سمت دروازه حریفان شلیک کرده پنج بار به گل رسیده و این آمار او در 7 بازی در نوع خود فوق العاده است.

 

 

دیدگاه‌ها