کد خبر : 1718030 | 18 آبان 1399 ساعت 10:50 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

بهای فرار یونایتد از بحران؛ مصدومیت راشفورد

پیروزی 3-1 مقابل اورتون با اینکه یونایتد را از بحران خارج کرد ولی برای تیم سولسشر به بهای مصدومیت سه بازیکن و از جمله مارکوس راشفورد تمام شد.

بهای فرار یونایتد از بحران؛ مصدومیت راشفورد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در زمین اورتون موفق شد این تیم را 3-1 از پیش رو بردارد تا از بحران اخیر ناشی از چند نتیجه ضعیف خارج شود. اما این پیروزی برای شیاطین سرخ هزینه زیادی داشت و به مصدومیت سه بازیکن این تیم منجر شد. یونایتد به خصوص به دلیل مصدوم شدن مارکوس راشفورد در این بازی نگران آینده است.

 

1542192

 

مارکوس راشفورد‌، لوک شاو و ویکتور لیندلوف سه مصدوم یونایتد در این بازی بودند. شیاطین سرخ حالا امیدوارند مصدومیت این سه نفر جدی نباشد. منچستریونایتد به زودی وارد وقفه دو هفته‌ای بازی‌های ملی می‌شود اما چندین نفر از ستاره‌های این تیم در رقابتهای ملی به میدان می‌روند و این وقفه نمی‌تواند کمکی به رفع خستگی بازیکنان بکند.

 

مارکوس راشفورد که سولسشر و یونایتد در این فصل روی او حساب ویژه ای باز کرده اند در بازی دیروز مقابل اورتون از ناحیه شانه آسیب دید. راشفورد از جمله کسانی است که در این دو هفته استراحت نخواهد کرد چرا که نامش در فهرست دعوت شدگان به تیم ملی انلگیس دیده می‌شود.

 

1542194

 

راشفورد در بازی دیشب یونایتد در گودیسون پارک 90 دقیقه در میدان حضور داشت. سولسشر حالا منتظر گزارش دقیق پزشکی درباره شدت مصدومیت راشفورد و همچنین دو بازیکن دیگر خود لوک شاو و لیندلوف است.

 

 

 

دیدگاه‌ها