کد خبر : 1718035 | 18 آبان 1399 ساعت 11:12 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

استارت قوی؛گل گهر مدعی است؟(عکس)

امیر قلعه نویی در اولین بازی فصل با تیم جدید خود گل گهر سیرجان 3گل به تیم سابقش سپاهان اصفهان زد.

به گزارش ورزش سه ، امیر قلعه نویی و تیمهای او معمولا لیگ برتر را بد شروع می کردند و در هفته های اول امتیازات زیادی را هدر می دادنداما رفته رفته بهتر می شدند.هنوز هواداران استقلال آ ن فصلی را که تیمشان هفته چهارم بین 18تیم هفدهم بود را فراموش نکرده اند که قلعه نویی همان روز حرف از قهرمانی زد و در پایان فصل استقلال قهرمان شد.


امسال اما برخلاف اکثر سالها تیم امیر قلعه نویی استارت خوبی زد و سپاهان نوید کیا را که از مدعیان قهرمانی لیگ بیستم است با سه گل شکست داد تا به همه لیگ پیام بدهد که گل گهر نیامده که فقط بماند و حتی می تواند یک مدعی باشد.

 

1542204


امیر البته آ ن قدر باتجربه هست که جلوی غرور بازیکنانش را بعد از این پیروزی بزرگ بگیرد .او می داند که لیگ برتر تازه شروع شده و حالا رقبا گل گهر سیرجان را به چشم دیگری نگاه می کنند و مسلما از هفته های بعد با انگیزه بیشتری مقابل تیم او صف آ رایی خواهند کرد.


بدون شک بهترین نتیجه هفته اول لیگ بیستم را گل گهر سیرجان کسب کرد که 3-1از سد سپاهان گذشت و خبر از ظهور یک مدعی جدید داد.از این به بعد تمام بازیهای گل گهر به خاطر حضور قلعه نویی برای فوتبالدوستان جذاب خواهد بود.

دیدگاه‌ها