کد خبر : 1718037 | 18 آبان 1399 ساعت 11:15 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

آب و هوای اراک سنگین بود اما تاثیری نگذاشت

بیگی: به خاطر دوستان و خانواده‌ام خوشحالم

سعید بیگی که امسال از سایپا به نساجی آمد موفق شد برای تیم جدیدش گلزنی کند او امیدوار است به این روند خوب تداوم ببخشد .

به گزارش ورزش سه ، سعید بیگی در خصوص برد پر گل مقابل آلومینیوم گفت : اولین بازی در هر فصلی سخت است و شرایط خاص خودش را دارد . همه تیم ها به دنبال این هستند که با برد شروع کنند که به ثبات برسند. خدا را شکر با آنالیزی که از حریف  سر بازی های دوستانه شان داشتیم و کار روی نقاط ضعف آن ها تا جایی که توانستیم در زمین ما از نقاط ضعف آن ها استفاده کردیم. آلومینیوم بازی را خوب شروع کرد و در آب و هوای اراک که واقعا سنگین  است تا بیست دقیقه اول بدن های ما سنگین و‌نفس کشیدن سخت بود و خدا را شکر که بازی خوبی انجام دادیم و همین موضوع باعث شد بازی را در دست بگیریم و به گل برسیم.

 

او در خصوص گلی که به آلومینیوم زد ادامه داد : همه بچه ها زحمت کشیدند و خدا این عزت را به من داد و لایق دانست که در اولین بازی  بتوانم گل بزنم و دل قائمشهری ها را شاد کنم . امیدوارم بیشتر از این ها بتوانیم دلشان را شاد کنیم. توانستیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم، انشالله هفته بعد  در بازی مقابل تراکتور بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و همین روند خوب را ادامه دهیم.

 

1541804


این بازیکن در خصوص صدرنشینی نساجی  عنوان کرد : خیلی خوب است که اول لیگ را با پیروزی شروع کردیم، ما باید به نکاتی که کادر فنی می گویند عمل کنیم و به بازی های خوبمان ادامه دهیم و این موضوع تداوم داشته باشد. امیدوارم این صدرنشینی تا آخر فصل برای نساجی ادامه‌دار باشد  چون لذت خاصی دارد، وقتی در بالای جدول قرار داری همه به چشم یک تیم فوق‌العاده به تو نگاه می کنند .


مدافع نساجی در خصوص بازی بعدی با تراکتور نیز گفت: تراکتور شرایط خاص خودش را دارد و جزو چهار_ پنج تیم خوب لیگ است چه از لحاظ مهره و چه امکانات. ولی ما نساجی هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم به روند خوبمان ادامه دهیم. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم سه امتیاز را  بگیریم.
بیگی  در پایان در خصوص اینکه به خاطر جدایی از سایپا و آمدن به تیم جدید  نساجی انگیزه زیادی برای گلزنی داشت یا خیر افزود: خدا را شکر می‌کنم که در اولین بازی که برای تیم جدیدم انجام دادم توانستم در مقابل کادر فنی، دوستان و خانواده رو سفید شوم چون من پارسال دنبال این بودم که به چشم بیایم  ولی نشد .

دیدگاه‌ها