کد خبر : 1718043 | 18 آبان 1399 ساعت 11:23 | 11.6K بازدید | 3 دیدگاه

روح آقا رضا شاد و این برد تقدیم به او 

برزای: دفاع راست شدم و پاس گل هم دادم

بهنام برزای بازیکن گل گهر سیرجان در بازی با سپاهان به عنوان دفاع راست به میدان رفت و در پست غیر تخصصی اش عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد.

به گزارش ورزش سه ،بهنام برزای  در خصوص بازی مقابل سپاهان به گفت: بازی سختی  بود و تیم سپاهان همیشه تیم قابل احترامی است وهمیشه جز کاندیدا قهرمانی است. واقعا تیم خوبی بود ولی با آنالیزی که   ما از قبل از این  تیم داشتیم وشناختی که امیر خان از تیم سپاهان داشت توانستیم  بازی را خوب تمام کنیم. در ابتدا  روی اشتباه گل خوردیم و بعد از آن گل به خودمان آمدیم و توانستیم نتیجه را  عوض کنیم وجواب کادر فنی و امیرخان را  بدهیم .


او که همیشه در خط حمله بازی کرده  در این دیدار در پست دفاع راست به میدان رفت و خوب کار کرد در این باره ادامه داد : بازی کردن در این پست نظر امیر خان بود که واقعا فهمیده ام مربی بزرگ وبا دانشی است و بیخودی پر افتخارترین مربی لیگ برتر نشده است ، او به من گفت در این پست می توانی راحت بازی کنی که همین طور هم شد   و خداراشکر جواب اعتماد آقای قلعه نویی را دادم  و انشاالله در بازی بعدی بتوانم بهترین عملکرد را  داشته باشم .

 

1542211


این بازیکن در خصوص پاس گل خود مقابل سپاهان گفت: وظیفه من است  که پاس گل بدهم .خدارا شکر پاس گل من تبدیل به گل شد و در  نتیجه بازی تاثیر گذاشت البته نظر من کل تیم زحمت کشیدند .
وی  ادامه داد: این برد برای ما تمام شد وفقط،می توانیم امشب شاد باشیم وبه نظر من اولین فینال ما بود وما 29 فینال دیگر داریم که باید سربلند از آن ها بیرون بیاییم . 


برزای در پایان افزود :  کل کادر وبچه ها این برد را به کارکنان گل گهر تقدیم کردیم و همچنین این برد را به آقا رضا هواداران عزیزی که از بین ما رفت تقدیم می‌کنیم و امیدوارم که خدا به خانواده‌اش صبر بدهد. واقعا از این خبر بد که قبل از بازی به ما رسید  خیلی ناراحت شدیم امیدوارم خداوند روحش را شاد کند  .

دیدگاه‌ها