کد خبر : 1718066 | 18 آبان 1399 ساعت 13:00 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

رزاق پور: سقوط ما به لیگ یک جوک است!

رزاق پور می‌گوید که تیم ماشین سازی به هیچ عنوان به لیگ یک سقوط نخواهد کرد.

رزاق پور: سقوط ما به لیگ یک جوک است!

به گزارش ورزش سه، ابوالفضل رزاق پور بازیکن جوان تیم ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شکست این تیم مقابل شهرخودرو گفت: اولین بازی لیگ بود و تیم ما هم بالای ۹۰ درصد تغییر داشت‌. یک سری از بچه های ما هم اولین تجربه بازی در لیگ برتر را داشتند و تا زمانی که این استرس از بین برود، ۲۵-۳۰ دقیقه زمان لازم بود که در همین دقایق ما دو گل خوردیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت های زیادی ساختیم و من هم یک موقعیت داشتم که گلر آن ها به زیبایی توپ را گرفت.

 

رزاق پور درباره احتمال سقوط ماشین سازی گفت: اصلا اینطور نیست که مدعی سقوط باشیم. با بازی نیمه دوم خودمان هم امیدوار شدیم. الان مثلا سپاهان هم سه گل خورد؛ یعنی قرار است آن ها هم سقوط کنند؟ در این چند هفته اول تیم ها هماهنگ نیستند مثل تیم ما و اصلا مطرح کردن بحث سقوط شبیه به یک جوک است.

 

مدافع چپ ماشین سازی در خصوص بازی بعدی این تیم اظهار داشت: بازی دوم ما با ذوب آهن است که دیدار خانگی است. همه سعی و تلاش ما این است که همه بازی های خانگی را ببریم. باید استارت خوبی در خانه بزنیم تا اعتماد به نفسمان بهتر شود. 

او درباره صحبت های جنجالی بیاتلو هم گفت: من زیاد در جریان اتفاقات بازی نبودم. دو نفر از بازیکنان در حال گرم کردن بودند که اعلام کردند نباید بازی کنند. می‌شد که زودتر به ما می‌گفتند تا کادرفنی فکر بهتری می‌کرد.

دیدگاه‌ها