کد خبر : 1718072 | 18 آبان 1399 ساعت 13:21 | 32.3K بازدید | 16 دیدگاه

استقلال لیگ بیستم را بهتر شروع کرد یا پرسپولیس؟

استقلال پس از 4 فصل هفته اول لیگ را با برتری آغاز کرد در حالیکه این داستان برای پرسپولیس برعکس شد.

به گزارش "ورزش سه"، بجز دیدار پیکان و صنعت نفت آبادان که لغو شد، سایر دیدارهای هفته نخست لیگ برتر برگزار شد که عملکرد سرخابی ها پس از 4 فصل، جابجا شد.


استقلال که در 4 دوره گذشته لیگ برتر هفته اول را با 2 شکست و 2 تساوی آغاز کرده بود، سرانجام توانست این طلسم را بشکند و در گام اول به پیروزی برسد تا امیدهای هواداران آبی پوش به محمود فکری و تیمی که ساخته است، بیشتر شود.

 

1542265

اما در سوی دیگر داستان، پرسپولیسی قرار دارد که پس از پیروزی در هفته نخست 4 دوره قبلی لیگ، این بار در برابر سایپا متوقف شد تا استقلال بالاتر از این تیم در جدول رده بندی قرار بگیرد.


استقلال در گام نخست با ارائه یک بازی خوب در نیمه دوم با 2 گل از سد تیم تازه صعود کرده مس رفسنجان گذشت و پرسپولیس به رغم خلق موقعیت های خوب، در باز کردن دروازه سایپا ناکام ماند و سدی به نام حسین اکبرمنادی در درون دروازه خودروسازان، مانع از گلزنی شاگردان گل محمدی شد.

 

1542266

 

پس از انجام دیدارهای هفته نخست لیگ برتر، به نظر شما از میان دو تیم استقلال و پرسپولیس، کدام تیم در هفته نخست لیگ بیستم عملکرد بهتری داشت و سرنوشت دو تیم در این دوره از رقابت ها چه خواهد شد؟ شما کاربران ورزش سه می توانید نظرات خود را برای ما ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به نمایش دربیاید.

 

دیدگاه‌ها