کد خبر : 1718093 | 18 آبان 1399 ساعت 14:10 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

لاتزیو و بحران کرونا؛ جریمه سنگین در انتظار آبی های رم

مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن لاتزیو قبل از بازی با زنیت در لیگ قهرمانان این شائیه را ایجاد کرده است که لاتزیو گزارشات پزشکی درستی به فدراسیون فوتبال ایتالیا ارائه نکرده است.

لاتزیو و بحران کرونا؛ جریمه سنگین در انتظار آبی های رم

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش شبکه اسپورت ایتالیا اعلام کرد که چیرو ایموبیله و لوکاس لیوا به همراه توماس استراکوشا روز گذشته زمین تمرینی تیم فوتبال لاتزیو را ترک کردند و به این ترتیب در بازی امروز تیم آبی‌پوش شهر رم مقابل یوونتوس حضور نخواهند داشت.

 

 

1515393

 

 

تست کرونای این سه بازیکن قبل از بازی قبلی‌شان مقابل تیم زنیت سن‌پترزبورگ در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا (چهارشنبه هفته گذشته) مثبت شده بود و با اینکه لاتزیویی‌ها در ابتدا معتقد بودند که نتیجه تست‌های گرفته شده توسط آزمایشگاه مورد اعتماد یوفا اشتباه بوده، گویا جواز حضور آنها برای بازگشت به سری آ هم صادر نشده است.

 این سه بازیکن قبل از آغاز تمرینات روز گذشته لاتزیو زمین تمرینی را ترک کردند، چرا که نتیجه تست کرونای آنها عدم ابتلای‌شان به این ویروس را به طول کامل تأیید نکرده است.

 

در این میان اظهارات سیمونه اینزاگی سرمربی لاتزیو در نشست خبری قبل از بازی که گفت نتیجه دو تست گرفته شده متفاوت از بازیکنانش دقیق بوده‌اند هم باعث ایجاد سردرگمی‌هایی شده است. طبق گزارش اسپورت ایتالیا، به نظر می‌رسد که در این میان کادر پزشکی باشگاه مرتکب اشتباه شده است چرا که در نهایت دستور خروج سه بازیکن از زمین تمرینی لاتزیو صادر شده است.

 

 

1540360

 

 

همه چیز به 2 هفته پیش بر می گردد. زمانی که چندین بازیکن لاتزیو به بهانه مشکوک بودن به کرونا قرنطینه شدند اما در ادامه تعدادی از آن ها هفته گذشته برابر تورینو به میدان رفتند چون باشگاه لاتزیو اعلام کرد که تست کرونای چند بازیکنش از جمله چیرو ایموبیله منفی است اما همان بازیکنان نتوانستند مقابل زنیت در لیگ قهرمانان بازی کنند چرا که تست کرونای آن ها طبق پروتکل یوفا مثبت اعلام شد.

اکنون مشکلات مهمی برای لاتزیو ایجاد شده چون این باشگاه به صورت دقیق مثبت شدن تست کرونای چند بازیکنش را به مقامات بهداشتی ایتالیا گزارش نکرده است. چیرو ایموبیله و لوکاس لیوا، بازیکنانی بودند که ابتدا قرنطینه شدند اما برابر تورینو بازی کردند و سپس تست آن ها پیش از بازی با زنیت، دوباره مثبت شد.

 

 

1537363

 

 

در صورتی که لاتزیو مقامات بهداشتی ایتالیا را فریب داده باشد و گزارش مثبت شدن تست کرونای بازیکنش را ارسال نکرده باشد، ممکن است با جریمه بسیار سنگینی روبرو شود. فدراسیون فوتبال ایتالیا در حال تحقیق در خصوص ماجرای تست های کرونای باشگاه لاتزیو است و در صورت گناهکار شناخته شدن لاتزیو، آن ها ممکن است با جریمه ای بسیار سنگین و حتی سقوط به دسته پایین تر روبرو شوند.

دیدگاه‌ها