کد خبر : 1718096 | 18 آبان 1399 ساعت 14:55 | 42.9K بازدید | 2 دیدگاه

آنسو فاتی و مینیسک پاره، پدیده بر سر دوراهی بزرگ

آنسو فاتی پدیده 18 ساله بارسلونا روز گذشته در جریان بازی با رئال بتیس با مصدومیتی شدید مواجه شد.

آنسو فاتی و مینیسک پاره، پدیده بر سر دوراهی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز از سری مسابقات هفته نهم لالیگا میزبان رئال بتیس بود و موفق شد در یک بازی پرگل حریف خود را با نتیجه 5-2 شکست دهد.

رخ دادن یک اتفاق در بازی بارسلونا و رئال بتیس باعث شد که پیروزی تیم کاتالانی تا حدودی به کام هوادارانش تلخ شود؛ آنسو فاتی، پدیده جوان بارسلونا در جریان نیمه اول بازی دچار مصدومیت شد.

 

 

1542282

 

 

اگرچه فاتی تا پایان نیمه اول به کار خود ادامه داد اما در بین دو نیمه تعویض شد و جای خود را به لیونل مسی داد. ساعاتی پس از بازی باشگاه بارسلونا بیانیه ای پیرامون مصدومیت پدیده جوان خود منتشر کرد:« آنسو فاتی تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفته و دچار پارگی در مینیسک داخلی زانوی چپ شده است»

 

در مورد دوری او از میادین گمانه زنی های زیادی می شود اما طبق گزارش آاس همه چیز بستگی به تصمیم خود فاتی دارد. او یا باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد که در این صورت تا ماه مارس یعنی 4 ماه دیگر قادر به بازگشت نخواهد بود و یا اینکه زیر نظر فیزیوتراپ ها قرار بگیرد که در این صورت هشت هفته به دور از میادین خواهد بود.

جوان بودن فاتی می تواند کمک کند تا او بدون جراحی هم بتواند به میادین برگردد اما همیشه این ریسک وجود دارد که مصدومیت با برخورد شدید دیگر بازگردد. همچنین یک گزینه دیگر برداشتن قسمت آسیب دیده منیسک است اما این مساله هم خطرات خاص خود را خواهد داشت.

در هر صورت برای دوری فاتی باید مقطعی بین 2 تا 4 ماه را در نظر داشت و رونالد کومان سرمربی بارسا باید به فکر پر کردن جای خالی پدیده تیمش باشد.

 

 

دیدگاه‌ها