کد خبر : 1718097 | 18 آبان 1399 ساعت 15:07 | 40K بازدید | 2 دیدگاه

یکی از بدشانسی‌های ما همین قرعه بد است؛

علیزاده: این استقلال مدعی قهرمانی است

بازیکن سابق استقلال و معاون فعلی باشگاه مس رفسنجان می‌گوید هدف اول مدیران باشگاه، حفظ تیم در لیگ برتر است.

علیزاده: این استقلال مدعی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان که سابقه بازی در دو تیم پرطرفدار پایتخت را دارد، روز گذشته در قالب تیم فوتبال مس رفسنجان پای به ورزشگاه آزادی گذاشته بود و در پایان تیمش با نتیجه 2 بر صفر مقابل آبی پوشان تهرانی شکست خورد.

 

علی علیزاده در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد این بازی اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت:« بازی بدی نبود، ولی تصمیمی که فدراسیون بابت بازیکن خارجی گرفت به ما ضرر زده است. بازی خوبی بود. تبریک می گوییم به استقلال که واقعا نشان داد همان استقلال بزرگ است. ما هم ضعف هایی داریم که باید آنها را برطرف کنیم.»
او سپس با اشاره به کیفیت تیم سابقش که چند سال در آن بازی کرده، افزود:« این ستقلال یکی از مدعیان قهرمانی است. تیم همدلی بودند که از سوی پیشکسوتان باشگاه نیز حمایت می شود. مطمئن باشید که امسال استقلال متفاوتی را خواهید دید.»


بخش بعدی حرف های علیزاده در رابطه با مس رفسنجان بود و عنوان کرد:« امسال تفکر ما این است که تیممان را در لیگ برتر حفظ کنیم و تلاش می کنیم در این راه ایرادهایی که داریم را برطرف کنیم.»
معاون باشگاه مس رفسنجان سپس در پاسخ به این سوال که هفته آینده نیز باید مقابل تیم گل گهر بازی کنند که هم یک دربی در استان کرمان به شمار می آید و هم پس از پیروزی 3 بر 1 هم استانی برابر سپاهان است، گفت:« یکی از بدشنانسی های ما همین قرعه بدی است که با آن مواجه شده ایم. این هفته با استقلال بازی کردیم و هفته بعد باید با گل گهر بازی کنیم. سپس با اراک بازی خواهیم کرد و بعد باید در خانه با تراکتور مصاف بدهیم. هفته دوم با گل گهر،  اراک، تراکتور.»


او در پاسخ به این سوال که مس گل بچه گانه ای  روی ضربه ارسلان مطهری دریافت کرد و 3 بازیکن این تیم دنبال توپ بودند، توضیح داد:« در این صحنه توی ضدحمله خودمان ضدحمله خوردیم. بازی تدارکاتی و رسمی خیلی خوب نتیجه گرفتیم ولی این دلیل نمی شود که لیگ هم همینطور باشد. این بازی برای ما خوب شد و قطعا به ما کمک خواهد کرد. متاسفانه بازی را باختیم ولی روی ضعف های خودمان کار خواهیم کرد.»

 

دیدگاه‌ها