کد خبر : 1718099 | 18 آبان 1399 ساعت 15:30 | 33.6K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش مارکا

پدری گونزالس؛ از سورپرایز تا واقعیت در بارسلونا

پدری گونزالس همچنان به درخشش در بارسا ادامه می دهد و شب گذشته نوبت به گلزنی او در لالیگا رسید.

پدری گونزالس؛ از سورپرایز تا واقعیت در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، پدری گونزالس زمستان گذشته بود که از لاس پالماس به بارسلونا پیوست. او نیم فصل دوم را برای تیمش بازی کرد و از تابستان به بارسا ملحق شد. پدری وقتی 16 ساله بود، نخستین بازی خود برای لاس پالماس در دسته دوم اسپانیا را تجربه کرد و همانجا بود که مسئولان رئال و بارسا را متوجه خود کرد ولی در نهایت بارسا حاضر شد 5 میلیون یورو برای او پرداخت کند و رئال چنین ریسکی را قبول نکرد.

 

 

1539477

 

 

پدری از اولین تمریناتش با بارسا رونالد کومان را شیفته خود کرد و با شروع فصل تبدیل به بازیکن اغلب ثابت آبی اناری ها شده است. با 17 سال سن، آندرس اینیستا اولین بازی هایش برای تیم دوم بارسا را تجربه می کرد و ژاوی هنوز نتوانسته بود یک بازی هم برای تیم اول باشگاه انجام دهد.

پدری اما حالا یک نام شناخته شده در فوتبال اسپانیا و اروپاست. او دو هفته پیش شاید بهترین بازیکن تیمش برابر یوونتوس بود و پیشتر برابر فرانس واروش توانسته بود اولین گل خود در لیگ قهرمانان را نیز به ثمر برساند.

 

 

1542320

 

 

شب گذشته نوبت به هنرنمایی او در لالیگا رسید و با زدن گل پنجم بارسا به رئال بتیس، تبدیل به چهارمین گلزن جوان تاریخ باشگاه کاتالان در لالیگا شد.

او در دقیقه پایانی بازی بود که توانست روی پاس سرجی روبرتو با یک بغل پا دروازه بتیس را باز کند و با 17 سال و 311 روز، پس از آنسو فاتی، بوژان کرکیچ و لیونل مسی اکنون چهارمین گلزن جوان تاریخ بارسلونا محسوب می شود.

 

 

1542322

 

 

فصل گذشته فاتی در بازی برابر اوساسونا و در حالی که 16 سال و 304 روز داشت توانست جوان ترین گلزن تاریخ بارسا شود و بعید است به زودی رکورد او در اختیار بازیکنی دیگر قرار بگیرد.

حضور پدری گونزالس در ترکیب ثابت بارسا و در حالی که تنها 17 سال دارد، به یک اتفاق عادی تبدیل شده است. در واقع ما دیگر با یک سورپرایز روبرو نیستیم و پدری را باید واقعیت این روزهای بارسا دانست.

 

 

1542321

 

 

 

دیدگاه‌ها