کد خبر : 1718105 | 18 آبان 1399 ساعت 15:54 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

با شهرداری ارومیه این هفته سه برد می خواهیم

یلی: آلکنو گزینه خوبی برای تیم ملی است

ملی پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه، از تیمش به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر والیبال نام برد.

یلی: آلکنو گزینه خوبی برای تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه"، پوریا یلی، پشت خط زن جوان و بلندقامت تیم ملی والیبال ایران که دراین فصل در ترکیب شهرداری ارومیه حضور دارد، پیش از شروع دوباره لیگ والیبال به صورت متمرکز در تهران با خبرنگار "ورزش سه" به گفت و گو پرداخت.


این بازیکن 209 سانتی متری درباره وضعیت شهرداری ارومیه گفت: در هفته های اخیر که لیگ تعطیل بود، ما مرتب تمرین کردیم و با شرایط خوبی به تهران آمدیم. در این هفته سه بازی داریم چون لیگ به صورت متمرکز برگزار می شود. به دنبال کسب سه برد در این سه بازی هستیم تا جزو مدعیان باشیم. از نظر من متمرکز برگزارشدن لیگ اتفاق خوبی است چون هم از نظر هزینه ای به سود باشگاههاست و هم با کمتر شدن سفرها کنترل ویروس کرونا بین بازیکنان و تیم ها بهتر رخ می دهد. البته این به شرطی است که خود بازیکنان هم رعایت کنند و در هتل فاصله شان را با بقیه حفظ کنند.


وی افزود: ارومیه همواره تیم های خوب و مدعی در والیبال ایران داشته و پایتخت والیبال ایران است. امسال هم ترکیبی از جوان ها و باتجربه در شهرداری ارومیه جمع شدند که به دنبال ثبت بهترین نتایج هستند.
پوریا یلی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی بین دو گزینه از سوی فدراسیون گفت: اینطور که من خبر دارم، گزینه جدی فدراسیون ولادیمیر آلکنو است. شناخت چندانی از او ندارم، اما می دانم که مربی سطح بالایی است و در روسیه هم نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم هر کسی سرمربی تیم ملی می شود، سال خوبی در انتظار تیم ملی باشد.


این ملی پوش والیبال در پایان افزود: دلم برای بازی های ملی تنگ شده چون امسال هیچ رویدادی برگزار نشد. با این حال سال سختی را پیش رو داریم که هم لیگ ملت ها و هم المپیک برگزار می شود. امیدوارم 12 نفری که به المپیک می روند، در بهترین شرایط باشند و بتوانند بهترین نتایج را رقم بزنند.

 

دیدگاه‌ها