کد خبر : 1718112 | 18 آبان 1399 ساعت 16:39 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

به امید دیدار با حریفان تا دندان مسلح !

تیم ملی، کرونا و قحطی بازی دوستانه

تیم ملی ایران در حالی برای انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی بوسنی تشکیل می شود که دو فیفادی و فرصت مناسب برای انجام بازی را از دست داده است.

تیم ملی، کرونا و  قحطی بازی دوستانه

به گزارش"ورزش سه" بازی های تدارکاتی یک مشکل همیشگی برای فوتبال ایران بوده است و الان کرونا ، بحران مدیریتی فدراسیون و شرایط بغرنج مالی عملا منجر به از دست رفتن فرصت های برگزاری بازی تدارکاتی می‌شود. آن هم در حالی که تیم ملی ایران بعد از تغییرات پیاپی و تعطیلی طولانی مدت برای جبران امتیازات از دست رفته نیاز دارد تا بازی های تدارکاتی مناسب تر و بیشتری  را انجام بدهد.


اما این بار هم زمان کاملا به ضرر تیم ملی ایران در گذر است و باید بازهم باید با اتکا به جملات کلیشه ای این اتفاقات را قابل تحمل کنیم. اینکه تیم ملی با کمترین بازی تدارکاتی به مصاف حریفانی که به قول گزارشگران قدیمی فوتبال " تا دندان مسلح" هستند برود موضوعی است که بزودی بار دیگر راجع به آن صحبت خواهد شد.


تیم ملی ایران بعد از بازی با ازبکستان یک بازی برابر مالی را به خاطر ابتلای تعداد زیاد بازیکنان تیم مالی به کرونا از دست دادو سفر این تیم به ترکیه عملا بی نتیجه ماند.


در حالی که تیم ملی می توانست در دو فیفادی پیش رو دو مسابقه  برگزار کند اما یک بازی با بوسنی انجام و عملا یک فرصت تدارکاتی خوب از دست می دهد.

دیدگاه‌ها