کد خبر : 1718113 | 18 آبان 1399 ساعت 16:40 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

متس هوملس:

اگر خوش شانس تر بودیم، بایرن را می بردیم

مدافع باتجربه دورتموند معتقد است که از دست دادن موقعیت ها و بدشانسی عامل شکست شان برابر بایرن مونیخ بود.

اگر خوش شانس تر بودیم، بایرن را می بردیم

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند در حساس‌ترین بازی هفته هفتم بوندسلیگا در زیگنال ادونا پارک از بایرن پذیرایی کرد و با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد. ابتدا مارکو رویس دورتموند را پیش انداخت ولی دیوید آلابا خیلی زود کار را به تساوی کشاند و در نیمه دوم نیز روبرت لواندوفسکی و لروی سانه گل های دیگری را برای بایرن به ثمر رساندند. تک گل ارلینگ هالند نیز تنها فاصله را کاهش داد و مانع شکست دورتموند نشد.

 

 

1542137

 

 

مت هوملس مدافع دورتموند در پایان بازی گفت:« متاسفانه امشب بدشانس بودیم اما فوتبال همین است و همیشه نتایج طبق روال شما نیست. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. اگر از فرصت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردیم، اکنون نتیجه دیگری رقم خورده بود.

در خط دفاعی هم شب خوبی را پشت سر نگذاشتیم و سه بار دروازه ما باز شد. می‌توانستیم بسیار بهتر از این ظاهر شویم اما متاسفانه از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده نکردیم.»

 

 

1542130

 

 

هوملس درباره آسیب دیدگی کیمیش بازیکن کلیدی بایرن گفت:« من نتوانستم آن صحنه را ببینم. واکنش کیمیش نشان داد که آسیب دیدگی او جدی است. امیدوارم هر چه سریع‌تر بهتر شود. او بازیکن بسیار خوبی است و شخصیت خوبی هم دارد.»

دیدگاه‌ها