کد خبر : 1718119 | 18 آبان 1399 ساعت 17:22 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی مورینیوی خوش شانس با فرار از جهنم (عکس)

تاتنهام در روزی که نمایش خوبی نداشت با یک گل وست بروم را مغلوب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در بیشتر جریان این مسابقه این وست بروم بود که بر توپ و میدان تسلط داشت، اما در نهایت هری کین در دقیقه 88 تک گل پیروزی بخش تیمش را با یک ضربه سر دقیق به ثمر رساند.

 

وست بروم بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 13 و در دو صحنه متوالی توسط گالاگر و گرانت در محوطه تاتنهام صاحب فرصت شد، اما هر دو بار مدافعان اسپرز توپ را دور کردند. در دقیقه 19 این بار فورلانگ ارسال خوبی روی دروازه تاتنهام انجام داد، اما توپ روی پای کرانت جفت و جور نشد و ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در اواسط نیمه اول بود که وست بروم روی همکاری گرانت و رابینسون تا آستانه باز کردن دروازه تاتنهام پیش رفت، اما اریک دایر توپ را روی خط بازگرداند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل اتمام یافت.

 

در همان اوایل نیمه دوم و روی ارسال یک کرنر بود که اوشی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه تاتنهام داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی راهی بیرون میدان شد. در دقیقه 56 این بار تاتنهام با ارسال دقیق گرت بیل روی دروازه وست بروم خطرساز شد، اما ضربه سر هری کین از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 69 وست بروم تا آستانه باز کردن دروازه تاتنهام پیش رفت، اما ضربه گالاگر از فاصله ای قابل توجه به دیرک دروازه هوگو لوریس برخورد کرد. دقایقی بعد این بار روی ارسال کرووینویچ بود که وست بروم باز هم صاحب فرصت شد، اما این بار لوریس عکس العمل درخشانی نشان داد.

 

اما بر خلاف جریان بازی و در دقیقه 89 بود که روی ارسال مت دوهرتی، هری کین در شرایطی دشوار با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد و تاتنهام در این دیدار دشوار با همین یک گل به برتری دست یافت.

 

1542354

 

1542353

 

1542351

 

1542352

 

1542355

دیدگاه‌ها