کد خبر : 1718133 | 18 آبان 1399 ساعت 18:13 | 22K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: این تاتنهام در خیلی کشورها قهرمان می شود

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام فعلا علاقه ای به صحبت در مورد عنوان قهرمانی ندارد.

مورینیو: این تاتنهام در خیلی کشورها قهرمان می شود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در شرایطی دشوار و با گل دقایق پایانی هری کین موفق به غلبه بر وست بروم و رسیدن به صدر جدول لیگ برتر برای اولین بار از آگوست 2014 شد. ژوزه مورینیو در پایانی بازی مدعی شد تنها دلمشغولی او پیروز شدن تاتنهام در دیدارهای بعدی خود در لیگ برتر است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "سبک بازی وست بروم باعث شد ما نیز مانند گذشته بازی کنیم. وست بروم از نظر دفاعی قدرتمند ظاهر شد و ما نیز از ضریب امنیت مناسبی در جریان بازی برخوردار بودیم. ما در فاز دفاعی نیز بازی را به خوبی کنترل کردیم، اما نتوانستیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم. در نیمه دوم آنها عقب کشیدند و در دقایق پایانی من قصد داشتم شرایط را تغییر داده و یک مهاجم دیگر نیز وارد میدان کنیم.

 

1541828

 

وقتی تیمی قهرمان شده یا برای کسب عنوان قهرمانی بازی می کند، همیشه شرایط رابطه مستقیمی با حریفان مستقیم شما دارد. می توانم بگویم که تیم فعلی تاتنهام می تواند در بسیاری از کشورهای اروپایی قهرمان شود، اما در لیگ برتر رسیدن به این هدف بسیار دشوار است، زیرا اینجا تیم های باکیفیت زیادی حضور دارند.

 

ممکن است شما یک فصل خوب را نیز سپری کرده و در نهایت موفق به کسب قهرمانی نشوید. ما فقط سعی می کنیم در بازی های پیش رو برنده شویم. من به شما قول می دهم درگیر بازی لستر برابر ولوز یا سیتی مقابل لیورپول نیستم. من فقط می خواهم تیمم در بازی های بعدی پیروز شود و سپس خواهیم دید که کجای کار قرار خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها