کد خبر : 1718186 | 19 آبان 1399 ساعت 00:24 | 35K بازدید | 5 دیدگاه

VAR و واران بلای جان رئال در والنسیا (عکس)

رئال مادرید نیمه اول بازی با والنسیا را با بازنده به رختکن رفت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا رفته و در نیمه اول با شکست 2-1 راهی رختکن شد.

این رئال بود که ابتدا پیش افتاد. شوت زیبای کریم بنزما از بیرون محوطه جریمه، کهکشانی ها را به گل رساند اما این گل توسط والنسیایی ها دو بار پاسخ داده شد.

ابتدا روی برخورد دست به توپ لوکاس واسکز داور بازی(خیل مانسانو) برای والنسیا اعلام پنالتی کرد. این پنالتی هم داستان جالبی داشت.

ابتدا ضربه کارلوس سولر را تیبو کورتوا با شیرجه ای مناسب مهار کرد. توپ در ریباند دوباره به سولر رسید و شوت او به تیر دروازه برخورد کرد اما توپ بازهم به موسی بازیکن والنسیا رسید تا او دروازه رئال را باز کند.

 

 

1542492

 

1542497

 

در بررسی وی ای آر مشخص شد که در لحظه پنالتی، موسی زودتر به درون محوطه جریمه رفته بود و در نتیجه داور اعلام کرد پنالتی باید تکرار شود. سولر این بار توانست ضربه خود را گل کند.

 

 

1542511

 

 

این پایان کار نبود و در دقایق پایانی نیمه اول والنسیا به دومین گل خود هم رسید. روی یک ارسال از سمت راست، رافائل واران به اشتباه توپ را درون دروازه جای داد. در ابتدا داور و کمک داور دستور به ادامه بازی دادند ولی وی ای آر دخالت کرد و مشخص شد که توپ از خط رد شده بود تا در نتیجه میزبان 2-1 نیمه اول را برنده به رختکن برود.

 

 

1542515

 

 

این چندمین اشتباه واران در چهار ماه اخیر بود. او به خصوص پس از بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی که روی هر دو گل سیتیزن ها نقش موثری داشت، یکی دو اشتباه مسلم دیگر را هم داشته است.

 

روی گل دوم بازیکنان رئال اعتراض داشتند چرا که ثانیه هایی قبل از گل، مارکو آسنسیو با خطای چریشف نقش بر زمین شد. تکرار تصاویر هم تایید می کند که چریشف روی آسنسیو مرتکب خطا شده بود و کارشناس داوری مارکا هم معتقد است وی ای آر باید گل را به دلیل همین خطا مردود اعلام می کرد.

 

 

1542514

 

دیدگاه‌ها