کد خبر : 1718190 | 19 آبان 1399 ساعت 01:10 | 41.3K بازدید | 1 دیدگاه

میلان 2-2 ورونا: زلاتان، ناجی خراب‌کار!

میلان در دیداری جذاب و تماشایی مقابل ورونا با تساوی 2-2 متوقف شد.

میلان 2-2 ورونا: زلاتان، ناجی خراب‌کار!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار امشب این تیم میهمان بود که ابتدا با دو گل پیش افتاد اما میلانی ها در آخرین ثانیه های بازی توانستند با گل زلاتان ابراهیموویچ کار را به تساوی بکشند؛ هرجند او در اواسط نیمه دوم، یک ضربه پنالتی را از دست داد.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما این ورونا بود که در دقیقه 4 می توانست به گل برسد ولی واکنش عالی دوناروما روی ضربه کالینیچ، باعث شد تا دروازه روسونری بسته بماند.

ولی دو دقیقه بعد، تیم میهمان به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ضربه سر چِکِرینی به زیر تیر افقی دروازه برخورد کرد و توپی که مقابل دروازه قرار گرفته بود را باراک به راحتی تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل میلانی ها پیش کشیدند و می توانستند خیلی زود به گل تساوی برسند اما واکنش خوب سیلوستری روی شوت سائلماکرز، مانع از باز شدن دروازه ورونا شد.

در حالی که میلانی ها سخت به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، این ورونا بود که در دقیقه 19 به گل دوم رسید. این بار هم روی یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه میلان بود که توپ برگشتی به داویده کالابریا رسید و ضربه والی او بعد از برخورد به بازیکن میلان تغییر جهت داد و وارد دروازه شد.

میلانی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 27، یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی یک حرکت از سمت راست بود که ارسال سائلماکرز مقابل دروازه میلان به کسیه رسید و ضربه او با برخورد به مانیانی تبدیل به گل شد.

در ادامه باز هم این بازیکنان میلان بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی  روی دروازه حریف ایجاد کنند و در نهایت این نیمه با نتیجه 2-1 به پایان رسید.  

نیمه دوم را میلانی ها بهتر آغاز کردند و در دقیقه 51، چالهان اوغلو دروازه ورونا را باز کرد اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت. حملات میلانی ها ادامه داشت و در دقیقه 64، تئو هرناندز می توانست کار را به تساوی بکشد واکنش تماشایی سیلوستری، مانع از باز شدن دروازه ورونا شد.

یک دقیقه بعد میلانی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای مدافع ورونا روی کسیه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. زلاتان پشت توپ قرار گرفت اما ضربه محکم او به بیرون رفت تا نتیجه همچنان 2-1 باقی بماند.

فشار حملات روسونری ادامه پیدا کرد و در دقیقه 76، زلاتان می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه سر او به تیر دروازه برخورد کرد.

حملات میلان ادامه داشت و یک گل دیگر این تیم هم در دقیقه 90 مردود اعلام شد تا اینکه در سومین دقیقه از وقت های اضافه، زلاتان سرانجام توانست دروازه ورونا را باز کند. بعد از اینکه سیلوستری ضربه اول ستاره سوئدی را دفع کرد، توپ در گوشه محوطه جریمه به براهیم دیاز رسید و ارسال او را زلاتان با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها