کد خبر : 1718209 | 19 آبان 1399 ساعت 09:05 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد مهاجم گل‌گهر، در مشهد شکسته شد!

ستاره نیشابوری گل گهر سیرجان در شبِ آغازین فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران نمایش درخشانی را از خود به جای گذاشت و در مشهد نیز جای خالی او با درخشش امین قاسمی‌نژاد احساس نشد.

به گزارش "ورزش سه" در پایان لیگ نوزدهم مدیران باشگاه شهر خودرو تصمیم گرفتند تا قرارداد یونس شاکری را پس از نیم فصل حضور قرضی در گل گهر سیرجان، در ازای دریافت مبلغی بابت رضایت‌نامه او به صورت قطعی کنند و حضور او در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی، قطعی شود؛ برای جانشینی شاکری، بازیکنانی چون صفرزاده و رحمان جعفری از سوی عنابی‌پوشان در بازار نقل و انتقالات تابستانه جذب شدند اما در شبِ آغازین لیگ بیستم ستاره دیگری برای مشهدی‌ها در نقش ناجی ظاهر شد و تیمش را به یک برتری پرگل رساند.

 

امین قاسمی نژاد ستاره بابلی شهر خودرویی‌ها که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جدایی او نیز به مقصد تراکتور به گوش می‌رسید اما سرانجام او در جمع شاگردان رحمتی باقی ماند و در دیدار با ماشین سازی، با ثبت دو گل و یک پاس گل با شایستگی عنوان بهترین بازیکن هفته را از آن خود کرد؛ قاسمی‌نژاد حتی برای هت‌تریک در گلزنی هم فرصت‌های خوبی را در اختیار داشت که یک به یک آن‌ها را از دست داد تا همان دو گل در صفحه نخست کارنامه وی در لیگ بیستم به ثبت برسد.

 

اتفاق ویژه اینکه قاسمی‌نژاد پس از دبل خود در گلزنی توانست به رکورد 20 گل زده برای شهر خودرو (پدیده) برسد؛ رکوردی که پس از 3 سال و در 74 مسابقه برای قاسمی‌نژاد به دست آمد و او در کنار یونس شاکری به عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه مشهدی در لیگ برتر رسید. درست آن‌هم در شبی که شاکری در سیرجان مقابل سپاهان، ستاره نخست ترکیب گل‌گهر بود و برای تیمش یکبار گلزنی کرد و یکبار هم سعید صادقی دیگر بازیکن جدا شده از جمع عنابی‌پوشان را در موقعیت گلزنی قرار داد تا با عملکردی درخشان هفته نخست فصل را به اتمام برساند.

 

1542220

دیدگاه‌ها