کد خبر : 1718217 | 19 آبان 1399 ساعت 09:38 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

رسول‌ خطیبی به عباسی‌ها آلرژی دارد؟

سرمربی تیم آلومینیوم اراک به مانند روزهای حضورش در سیاه جامگان در لیگ پانزدهم، خیلی زود تصمیم به پایان همکاری با اراکی‌ها گرفته است.

رسول‌ خطیبی به عباسی‌ها آلرژی دارد؟

به گزارش "ورزش سه" در لیگ پانزدهم بود که سیاه جامگان خراسان به عنوان یکی از تیم‌های تازه لیگ‌برتری شده به بالاترین سطح فوتبال ایران رسیده بود و مدیران این تیم نیز پس از سه سال همکاری موفق با رضا مهاجری نیز تصمیم به تغییر در کادرفنی خود گرفتند؛ تصمیمی که البته بالاجبار نیز اتخاذ شد، چرا که مهاجری سکان هدایت پدیده (شهر خودرو) را پذیرفته بود و مدیران سیاه جامگان به دنبال سرمربی جدید بودند که سرانجام رسول خطیبی سکان هدایت آن‌ها را در لیگ برتر پذیرفت.

 

عمر حضور خطیبی روی نیمکت سیاه جامگان اما یک رکورد ویژه بود؛ او تنها چهار هفته دوام آورد و  از سمت خود استعفا داد تا سعید رمضانی جانشین او شود.

 

حالا رسول خطیبی که خود توانست با عملکردی درخشان آلومینیوم اراک را به لیگ برتر برساند، در تصمیمی عجیب پس از پنج سال دوباره سناریو حضورش در سیاه جامگان را تکرار کرده است؛ البته او این‌بار زودتر از دوران حضورش در تیم مشهدی، تصمیم به کناره‌گیری گرفته و پس از شکست در هفته نخست لیگ بیستم مقابل نساجی نیز خطیبی با بازیکنان خود خداحافظی کرده است.

 

وجه اشتراک دو خداحافظی خطیبی در تیم‌های مدیریتی سیاه جامگان و آلومینیوم هم جالب است؛ در اتفاقی عجیب هر دو تیم با مدیران با نام خانوادگی "عباسی" مدیریت می‌شدند که گویا خطیبی به این نام خانوادگی آلرژی دارد و خیلی زود تصمیم به استعفا می‌گیرد. آن زمان در سیاه جامگان علی عباسی مدیریت باشگاه را برعهده داشت و مدیریت باشگاه آلومینیوم نیز به تازگی برعهده سعید عباسی گذاشته شده است تا این‌چنین سناریویی مشابه در فاصله پنج فصل برای سرمربی جوان فوتبال ایران رخ بدهد که در نوع خود بسیار نادر و جالب‌توجه است.

دیدگاه‌ها