کد خبر : 1718218 | 19 آبان 1399 ساعت 10:00 | 80K بازدید | 7 دیدگاه

تیغ تیز روی کین علیه مدافع 30ساله منچسترسیتی

تندترین انتقاد از کایل واکر: احمق و دست و پا چلفتی

روی کین با حمله شدید به کایل واکر اعلام کرد سادیو مانه به این دلیل توانست در بازی لیورپول- سیتی از او پنالتی بگیرد که در مقابل یک احمق قرار داشت.

تندترین انتقاد از کایل واکر: احمق و دست و پا چلفتی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دیشب منچسترسیتی و لیورپول که با تساوی 1-1 به پایان رسید گل اول بازی در دقیقه 13 توسط محمد صلاح از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این پنالتی به دلیل خطای کایل واکر از سیتی روی سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول به قرمزها اهدا شد. روی کین اسطوره منچستریونایتد بعد از بازی از کایل واکر به شدت انتقاد کرد و از او به عنوان احمقی یاد کرد که "در 30سالگی تا این حد دست و پا چلفتی است".

 

1542580

خطای کایل واکر روی سادیو مانه که یک پنالتی نصیب لیورپول کرد تا توسط صلاح به گل تبدیل شود. 

 

کایل واکر مدافع 30ساله منچسترسیتی در اوایل بازی به شکلی عجیب و بی احتیاط با سادیو مانه درگیر شد و با سرنگون شدن ستاره سنگالی لیورپول، داور در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد تا محمد صلاح گل اول بازی و تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. البته در ادامه گابریل ژسوس برای سیتی گلزنی کرد تا در نهایت بازی با تساوی به پایان برسد.

 

1542582

روی کین: کایل واکر در 30سالگی احمق و دست و پا چلفتی است

 

روی کین در انتقادهای شدید خود از کایل واکر به دوربین شبکه اسکای گفت: " مانه مقابل یک احمق قرار گرفت. بعضی‌ها فکر می‌کنند کایل واکر خوب بازی می‌کند ولی من اینطور فکر نمی‌کنم. او دائم در حال اشتباه کردن است. کسی که بازیکن تیم ملی است و سی سال دارد ولی تا این حد دست و پا چلفتی است".

 

1542579

اسطوره یونایتد در شبکه اسکای، کایل واکر را هدف تندترین انتقادها قرار داد

 

 

 

 

دیدگاه‌ها