کد خبر : 1718231 | 19 آبان 1399 ساعت 11:05 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس یک مدافع با دستش چه کند؟

انتقاد کاپیتان لیورپول از اعلام پنالتی علیه مرسی‌ساید

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود منچسترسیتی در دیدار دیروز دو تیم انتقاد کرد.

انتقاد کاپیتان لیورپول از اعلام پنالتی علیه مرسی‌ساید

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیروز لیورپول و منچسترسیتی که با تساوی 1-1 به پایان رسید داور مسابقه بعد از برخورد توپ به دست جو گومز مدافع لیورپول در محوطه جریمه یک پنالتی به سود منچسترسیتی اعلام کرد که البته توسط کوین دی بروین از دست رفت. جردن هندرسون کاپیتان لیورپول اما در پایان بازی از تصمیم داور برای اعلام این پنالتی انتقاد کرد و آن را تصمیمی نادرست خواند.

 

1542607

 

درحالیکه جو گومز سعی داشت سانتر کوین دی‌بروین از سمت راست زمین را دفع کند توپ به دست او برخورد کرد. داور مسابقه کریگ پاوسون ابتدا پنالتی اعلام نکرد ولی بعد از توصیه تیم VAR و بررسی صحنه در مانیتور کنار زمین در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. پنالتی ای که البته برای لیورپول گران تمام نشد چرا که کوین دی بروین آن را به بیرون زد.

 

1542610

 

دیروز در بازی لستر و ولوز هم صحنه مشابهی اتفاق افتاد و بعد از برخورد مشابه توپ به دست مکس کیلمن بازیکن ولوز داور بازی اعلام پنالتی کرد. جردن هندرسون بعد از بازی لیورپول گفت این دو صحنه نشان می‌دهد داورها دست کم در تصمیم‌های خود از یک قاعده تبعیت می‌کنند هر چند او معتقد است این تصمیم‌ها برای اعلام پنالتی صحیح نیست.

 

1542616

 

کاپیتان لیورپول در این باره گفت: " بعضی‌ها می‌گویند این حرف من بی طرفانه نیست چون پنالتی علیه ما گرفته شده ولی من در بازی امروز لستر هم صحنه مشابهی دیدم. جو در آن صحنه داشت به سمت دروازه ما می‌دوید. او باید دست‌هایش را چکار می‌کرد؟ این قانون کار را برای مدافعین خیلی سخت می‌کند".

 

جردن هندرسون در ادامه گفت: " این تصمیم‌ها خیلی سخت گیرانه است ولی حداقل داورها از یک قاعده تبعیت می‌کنند. چون هم در بازی لستر پنالتی گرفتند و هم امروز در بازی ما. ولی این تصمیم‌ها به نظرم خیلی سخت گیرانه است".

 

 

دیدگاه‌ها