کد خبر : 1718263 | 19 آبان 1399 ساعت 13:20 | 23.4K بازدید | 5 دیدگاه

اگر هواداران حمایت کنند، دوباره قهرمان می‌شویم؛

سپهر حیدری: حمایت کنیم، دوباره قهرمان می‌شویم

سپهر حیدری می‌گوید که در صورت حمایت هواداران، پرسپولیس می‌تواند دوباره قهرمان شود.

سپهر حیدری: حمایت کنیم، دوباره قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، سپهر حیدری پیشکسوت پرسپولیس که سابقه گل قهرمانی برای این تیم را دارد، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نظرسنجی ای اف سی برای پرهوادارترین تیم ایران گفت: هوادار پرسپولیس بارها توسط ای اف سی و فیفا پرهوادارترین تیم آسیا شناخته شده و پرسپولیسی ها رکورد تعداد تماشاگر را در قاره آسیا جابجا کرده اند. هوادار پرسپولیس نیاز به اثبات لحظه ای ندارد که هرروز در یک نظرسنجی شرکت کند. در این نظرسنجی هم ابتدا پرسپولیس اول بود اما وقتی یک نفر صدها رای می‌تواند در سامانه بدهد، طبیعتا این نظرسنجی اعتبار خاصی ندارد؛ حالا نتیجه اش هرچه که باشد.

 

وی افزود: من به همه تیم ها احترام می‌گذارم اما پرسپولیس دیگر ثابت شده و با 40-50 میلیون هوادار در ایران و دیگر نقاط دنیا، پرهوادارترین تیم آسیاست. شما در ایران از هرکسی بپرسید که طرفدار چه تیمی است، اکثرا از بین پرسپولیس و استقلال انتخاب می‌کند. شاید تراکتور و سپاهان و فولاد هم هوادار داشته باشند اما مطمئن باشید که به نسبت بسیار زیاد، پرسپولیس پرهوادارترین تیم ایران و آسیاست.

او در خصوص عملکرد سرخپوشان مقابل سایپا عنوان کرد: خیلی زود است که درباره پرسپولیس قضاوت کنیم. پرسپولیس برای ریکاوری زمان نداشت و در لحظات آخر هم گفتند سیامک نعمتی نمی‌تواند بازی کند. بازی اول هم مقابل جوان ترین تیم لیگ بود که آمار دوندگی بالایی دارد و بازیکنانش انگیزه زیادی هم داشتند. چیزی که هست، فکر کنم سایپا با دوندگی اش تمام فضاها را از پرسپولیس گرفت اما با این حال پرسپولیس موقعیت های زیادی ساخت و به تیرک دروازه هم زد و فکر می‌کنم در آینده بهتر هم بشود.

 

حیدری در پایان نیز گفت: اگر هواداران پرسپولیس از تیمشان حمایت کنند، مطمئنا پرسپولیس وضعیت متفاوتی را خواهد داشت. در این مدت حمایت هواداران پرسپولیس بوده که باعث کسب نتایج درخشان این تیم شده و این بار هم در چنین وضعیتی که کادرفنی و بازیکنان مطالبات زیادی دارند، بدون شک حمایت هواداران انگیزه زیادی را به آن ها خواهد داد.

دیدگاه‌ها