کد خبر : 1718277 | 19 آبان 1399 ساعت 15:45 | 30.5K بازدید | 3 دیدگاه

قاتل رئال: پشت سرم می گفتند پنالتی را خراب می کنم

کارلوس سولر شب گذشته تبدیل به اولین بازیکنی شد که توانسته در یک بازی سه پنالتی به رئال بزند و هر سه نیز تبدیل به گل شدند.

قاتل رئال: پشت سرم می گفتند پنالتی را خراب می کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در زمین والنسیا 1-4 بازنده شد تا شبی تلخ برایش به یادگار بماند. 

کریم بنزما رئال را پیش انداخت و در ادامه داور سه بار برای والنسیا اعلام پنالتی کرد و هر سه توسط کارلوس سولر به گل تبدیل شدند. رافا واران هم یک گل به خودی زد تا شب تلخ رئال کامل شود.

 

 

1542532

 

 

اولین پنالتی سولر را کورتوا مهار کرد و در ادامه موسی موفق شد در ریباند گلزنی کند ولی پس از بازبینی صحنه و با دخالت وی ای آر، دستور به تکرار پنالتی داده شد و این بار سولر موفق به گلزنی شد.

سولر در پایان بازی گفت:« بله پنالتی اول را کورتوا گرفت و در تکرار کمی تردید داشتم کدام سمت بزنم. در نهایت تصمیم گرفتم همان جهت قبلی را تکرار کنم و خوشبختانه این بار گل شد.

روی هر سه پنالتی دردسرهایی داشتم. همیشه اینگونه مواقع بازیکنان حریف سعی در تخریب روحیه شما دارند و پشت سرم بازیکنان رئال می گفتند که قطعا کورتوا پنالتی را می گیرد. من همیشه کمی مکث می کنم تا اول گلر حرکت کند اما کورتوا هم خیلی صبور است و به همین دلیل باید خیلی خیلی دقیق به توپ ضربه می زدم. واقعا پیروزی بزرگی بود و با انسجام تیمی به شایستگی برنده شدیم. نمی توانم خوشحال تر از این باشم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها